پیروزی قاطع والیبال المهدی مقابل سایپا

گزارش اختصاصی هرمزگانی دات نت – هفته چهاردهم لیگ برتر والیبال کشور :

پیروزی قاطع والیبال آلومینیوم المهدی مقابل سایپا

گزارش : علی آرمان نژاد


به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته چهاردهم از رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز یکشنبه 22 دی ماه از ساعت 17:30  تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس پذیرای تیم سایپای البرز بود . کیوان عابدزاده به عنوان داور اول و امید فولادی وندا به عنوان داور دوم و خلیل یگانه مجد  نیز به عنوان ناظر در این دیدار حضور داشتند .
در آخرین بازی این هفته لیگ برتر ، والیبال آلومینیوم المهدی در خانه با برتری 3 بر صفر موفق به شکست سایپای البرز شد . بنفش پوشان آلومینیوم المهدی که برای جبران شکست دور رفت پا به این میدان نهاده بودند از همان ست اول با اقتدار بازی را آغاز کردند و موفق شدند با حساب 25 بر 16 از سد حریف خود بگذرند . در ست دوم تیم سایپا شروع خوبی داشت و تا لحظات پایانی نیز از تیم میزبان پیش بود که با تیز هوشی و زدن دو سرویس سرعتی خوب در لحظات پایانی  توسط ایوان برنجیکف بازیکن صربستانی آلومینوم این ست هم با برتری 28 بر 26آلومینیوم به پایان رسید ، با تضعیف روحیه تیم مهمان بازیکنان آلومینوم ست سوم را با برتری کامل آغاز کردند و در نهایت با نتیجه  25بر 22 از سد حریف خود گذشتند و سه امتیاز این دیدارخانگی را بدست آوردند .  

شاگردان شهنازی با این برد 19 امتیازی شده و با دو پله صعود به رده هفتم جدول لیگ برتر والیبال صعود کردند و نارنجی پوشان سایپا هم با قبول دوازدهمین شکست خود با 6 امتیاز در قعر جدول باقی ماندند .
هواداران هرمزگانی حاضر در سالن که همانند دیدارهای گذشته استقبال خوبی به عمل آورده بودند پس از پایان بازی به تشویق هر دو تیم پرداختند
.