پیروزی بلند قامتان آلومینیوم مقابل میزان

گزارش اختصاصی هرمزگانی دات نت – هفته هفدهم لیگ برتر والیبال کشور :

پیروزی شیرین بلند قامتان آلومینیوم مقابل میزان خراسان

گزارش : علی آرمان نژاد


به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته هفدهم از رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه 2 بهمن ماه از ساعت 17:30 تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس پذیرای تیم رده سومی میزان خراسان بود ، حسین پور کاشیان به عنوان داور اول ، محمد عشق دوست به عنوان داور دوم و عباس جلایر نیز به عنوان ناظر در این دیدار حضور داشتند 
طلایی پوشان آلومینیوم المهدی که در هفته گذشته با ترک زمین به دلیل رفتار غیر ورزشی تماشاگران گنبدی با باخت فنی مواجه شده بودند ، برای جبران امتیازات از دست رفته پا به این میدان نهادند . بلند قامتان هرمزگانی در ست های اول و دوم به ترتیب با نتایج  ( 25 -21 ) و ( 25- 23 )  نتیجه را واگذار کردند و در آستانه باختی دیگر قرار گرفته بودند اما طلایی پوشان آلومینیوم در ست سوم و چهارم  این دیدار با حمایت یکپارچه هواداران هرمزگانی به خود آمدند و با نتیجه مشابه  25 بر 23 حریف قدرتمند مشهدی را شکست دادند تا کار به ست سرنوشت ساز پنجم  کشیده شود . قدرت نمایی طلایی پوشان در ست پنجم نیز ادامه داشت تا با نتیجه 15 بر 9 حریف  مدعی خود را مغلوب نمایند .
پس از پایان این دیدار شهنازی مربی تیم آلومینیوم از حمایت تماشاگران حاضر در سالن تشکر و  قدردانی نمود و علت برد تیمش را حمایت یکپارچه هواداران تا آخرین لحظه عنوان کرد . از آن طرف قوچان نژاد مربی تیم میزان خراسان که نتیجه بازی را از دست داده بود یکی از علتهای باخت تیمش را حمایت پرشور هواداران هرمزگانی عنوان کرد که کار را برای بازیکنان تیمش دچار مشکل ساخت . آلومینیوم با این پیروزی 21 امتیازی شد و به رده نهم جدول لیگ برتر والیبال صعود کرد و میزان مشهد نیز با 34 امتیاز در رده سوم باقی ماند .  

FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL