برتری آذرخش در هفته اول

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته اول مرحله دوم  رقابتهای لیگ دسته دو فوتسال باشگاههای کشور شب پنج شنبه  مورخ (2/5/93 )  آذرخش سرخون بندرعباس تنها نماینده هرمزگان در این مرحله پذیرای  تیم‌ سن ایچ ساوه بود.
تیم آذرخش که اولین بازی خود را در ماه مبارک رمضان بر پا می کرد ، همانند دیدارهای قبلی از حمایت هواداران خود بهره می برد .
تیم آذرخش برای شروعی قدرتمند و صعود به لیگ دسته اول  تنها به 3 امتیاز این دیدار فکر می کرد از همین رو بازی را هجومی آغاز کرد تا اینکه توانست در دقیقه 3 این دیدار توسط بهزاد میری‌زاده به گل دست یابد ، پس از این گل نارنجی پوشان به کنترل بازی پرداختند و از فشار حملات خود کاستند که در دقیقه 10 این دیدار تیم سن ایچ توسط ابراهیم فلامرزپور گل تساوی را به ثمر رساند . در ادامه حملات دو تیم نتیجه ای در بر نداشت و نیمه اول با تساوی دو تیم به پایان رسید . با آغاز نیمه دوم  نارنجی پوشان آذرخش باز هم بازی هجومی خود را در پیش گرفتند و بارها دروازه تیم مهمان را به خطر انداختند تا اینکه در دقیقه 38 بازی توسط سینا احمدیان‌پور به گل برتری دست یافتند تا در هفته آغازین لیگ دسته دوم این 3 امتیاز با ارزش را در خانه به دست آورند .
شاگردان عباس روزپیکر با کسب این پیروزی با 3 امتیاز در رتبه نخست این گروه قرار گرفتند .
حمید طاهری و صادق صابر بازیکنان سن‌ایچ از داوران این دیدار کارت زرد و فرهاد عزیزی نیز کارت قرمز  دریافت نمودند  .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL