دو خبر از فوتبال ساحلی

 

ناکامی شهرداری بندرعباس از راهیابی به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته سیزدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عصر جمعه (1393/6/14) تیم شهرداری بندرعباس در زمین  ساحلی غدیر با قبول شکست مقابل یاران جوان اصفهان فرصت صعود به مرحله نیمه نهایی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی را از دست داد .
نارنجی پوشان شهرداری در شرایطی پا به میدان نهادند که برای صعود به مرحله نهایی لیگ برتر نیاز مبرم به هر سه امتیاز این دیدار داشتند که این دیدار حساس و نفسگیر در پایان وقت قانونی و اضافه این دیدار با حساب تساوی 5 بر 5 به پایان رسید تا در نهایت در ضربات پنالتی این تیم اصفهانی باشد که به برتری دست یافت و با توجه به برتری ۴ بر ۲ گلسا پوش یزد مقابل تاک تیران دیگر نماینده اصفهان، امید ساحل نشینان  برای حضور در جمع 4 تیم نهایی بر باد رفت . بدین ترتیب در فاصله یک هفته مانده به پایان بازیهای مرحله گروهی تیم های دریانوردان  بوشهر و گلساپوش یزد به ترتیب با ۳۲ و ۲۶ امتیاز از گروه جنوب راهی مرحله نهایی شدند و شهرداری بندرعباس هم با کسب ۲۰ امتیاز از صعود بازماند .

 

 

صعود مقتدرانه بانوان شهرداری به مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش هرمزگانی دات نت ، تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس، مرحله اول لیگ برتر را با سه پیروزی  مقتدرانه و قرار گرفتن در صدر جدول گروه خود به پایان رساند.

دیدارهای مقدماتی لیگ برتر پنجم فوتبال ساحلی بانوان از 13 شهریور ماه به مدت 3 روز ، با حضور هشت تیم در دو گروه طبق قرعه به شرح ذیل به میزبانی شهر تیران اصفهان در زمین فوتبال ساحلی مجموعه ورزشی تختی برگزار شد .

گروه اول : سبحان تیران ، آرسن میناسیان گیلان، هیئت فوتبال کرمان ، خزرپوشان مازندران

گروه دوم :شهرداری بندرعباس ، حرم گناوه، فارسان چهارمحال و بختیاری ، شهرداری شهر جدید هشتگرد

تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس مدافع عنوان قهرمانی که در گروه دوم قرار داشت در روز نخست این بازیها موفق شد تیم شهرداری شهر جدید هشتگردرا با حساب 8 بر 2 ( گلزنان شهرداری بندرعباس : مهسا عرب 2 فاطمه یگانه 2 فاطمه معماری 3 سهیلا لرستانی) شکست دهد و در روز دوم نیز تیم حرم گناوه را در دیداری پرگل با نتیجه 12 بر 4 ( گلزنان شهرداری بندرعباس : فاطمه معماری 3 مهسا عرب 5 فاطمه یگانه حمیده سلطانی زادهآدینه حسن زادهسهیلا لرستانی) با شکست بدرقه کند . نارنجی پوشان شهرداری در دیدار پایانی نیز موفق شدند با قاطعیت تیم فارسان چهارمحال و بختیاریرا با حساب 10 بر صفر ( گلزنان شهرداری بندرعباس : مهسا عرب 4  – فاطمه معماری 3 – آدینه حسن زاده –  مدافع – منصوره جعفرپور ) مغلوب نماید و با به ثمر رساندن 30 گل و کسب هر 9 امتیاز جشن صعود مقتدرانه خود را برپا کند .

با پایان دور مقدماتی مسابقات لیگ برتر بانوان در شهر تیران،  تیم های سبحان تیران و هیئت فوتبال کرماناز گروه یک و تیم های شهرداری بندرعباس و فارسان چهارمحال و بختیاری از گروه دوم توانستند جواز صعود به مرحله نهایی را کسب کنند .

 

گزارش : علی آرمان نژاد / عکس : خبرگزاری ایسنا و مهر


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL