هفته ۸ لیگ دسته یک فوتسال

 

 

برتری آذرخش و شکست ستارگان جوان

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه 4 دی ماه در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش سرخون توانست از سد تیم  بازرگانی ایده آل یزد عبور کند .

عباس روزپیگر سرمربی آذرخش سرخون در اولین بازی از دور برگشت این رقابتها و برای گرفتن انتقام بازی رفت از ترکیب محمد خرم ، محمد حسینی‌نژاد ، محمد بنی‌اسدی ، سعید رضوانی ، مجید احمدی ، عارف محمدی، بهزاد میری‌زاده ، سینا احمدیان‌ پور، سینا بخشی ، حمیدرضا جعفری ، حبیب محمد زاده و احسان برتیا استفاده کرد .

در نیمه ی نخست این دیدار شاهد یک بازی بسته و درگیرانه از سوی دو تیم بودیم که باعث شد موقعیت چندانی روی دروازه ها خلق نشود و با اتمام 20 دقیقه نخست این دیدار دو تیم با نتیجه تساوی بدون گل به رختکن بروند . با آغاز نیمه دوم نارنجی پوشان آذرخش که تنها هدفشان گرفتن 3 امتیاز این دیدار خانگی بود بازی را به صورت هجومی دنبال کردند که حاصل آن ایجاد موقعیت های خوب گلزنی بود اما با بی دقتی بازیکنان و بازی خوب دروازه بان تیم یزد گلی به ثمر نرسید . در دقیقه 35 این دیدار بر روی یک حرکت زیبای تیمی این سینا بخشی بود که با یک بغل پا توپ را به تور دروازه ی تیم بازرگانی ایده آل چسباند و سالن فجر را غرق در شادی کرد . پس از به ثمر رسیدن این گل تیم قرمز پوش بازرگانی ایده آل که نمی خواست بازنده ی این دیدار باشد دقایق پایانی بازی را با تاکتیک 5 نفره دنبال می کرد ، تیم آذرخش کاملا به لاک دفاعی رفته بود تا به هر ترتیبی از گل برتری خود محافظت کند . تماشاگران حاضر در سالن با شور و حرارت زیاد به تشویق تیم آذرخش می پرداختند که همین امر باعث شد بازیکنان تیم بازرگانی نتوانند با تمرکز کافی حمله کنند و در نتیجه بازی تغییری ایجاد نمایند . این دیدار با همان تک گل به پایان رسید . نارنجی پوشان آذرخش با کسب این پیروزی خانگی با 12 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خلیج فارس باقی ماندند تا بار دیگر مدعی صعود باشند .

در دیگر دیدار از همین رقابتها نیز در سالن یادگار امام میناب دیگر نماینده استان ، ستارگان جوان با حساب 3 بر 1 نتیجه را به تیم صدرنشین رسالت کرمان واگذار کرد تا ضمن تکرار نتیجه دیدار رفت تغییرات ایجاد شده در کادر فنی نیز حاصلی برای سفید پوشان هرمزگانی نداشته باشد . تیم ستارگان جوان همچنان با 4 امتیاز در مکان هشتم جدول رده بندی گروه خلیج فارس جای دارد .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL