طوفان آذرخش در هفته دهم

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته هشتم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه 18 دی ماه در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش سرخون به مصاف تیم رده دومی زاگرس خوزستان رفت .

عباس روزپیگر سرمربی آذرخش سرخون در این دیدار از ترکیب محمد خرم، محمد حسینی‌نژاد، محمد بنی‌اسدی، سعید رضوانی، مجید احمدی، عارف محمدی، بهزاد میری‌زاده، هادی نظری ، سینا احمدیان‌پور، سینا بخشی، علیرضا شبانه‌گر ، حمیدرضا جعفری، حبیب محمدزاده و احسان برتیا استفاده کرد .

در نیمه ی نخست این دیدار نارنجی پوشان آذرخش با حملات دامنه دار نشان دادند که عطش زیادی برای کسب پیروزی در این دیدار دارند . اما موقعیتهای گلزنی این تیم با درخشش دروازه بان تیم سرمه ای پوش زاگرس حاصلی در پی نداشت تا اینکه در  دقیقه 16 این دیدار شوت پرقدرت عارف محمدی با عبور از میان دستان دروازه بان به تور دروازه تیم زاگرس چسبید تا تیم آذرخش به اولین گل خودش در این دیدار دست پیدا کند . حملات دو تیم در ادامه نتیجه ای نداشت و نیمه نخست با همان تک گل به پایان رسید . با شروع نیمه دوم تیم خوزستانی برای فرار از شکست به ارائه یک بازی هجومی پرداخت اما دفاع و بازی خوب شاگردان عباس روزپیکر همراه با تشویق های مناسب از سوی هواداران نه تنها موقعیت گلزنی چندانی به حریف خود نداد بلکه توانستند بر روی ضد حملات و حرکات تیمی سه بار دیگر توسط سینا احمدیان‌پور در دقیقه 25 ، محمد بنی‌اسدی در دقیقه 36 و محمد حسین‌نژاد در دقیقه 38 موفق به باز کردن دروازه تیم زاگرس شوند تا ضمن در هم کوبیدن این تیم خودشان را به جمع مدعیان اضافه نمایند .

نارنجی پوشان آذرخش با کسب این برد با 16 امتیاز در رتبه پنجم جدول رده بندی گروه خلیج فارس قرار گرفتند .

در این دیدار تماشاگران با نصب پارچه نوشته ای خطاب به مسئولین اعتراضات خود را به عدم حمایت مناسب از تیم بومی آذرخش نشان دادند و در بین دو نیمه با سردادن شعار از مسئولین خواستند برای رفع مشکلات به حمایت عملی و مناسب از این تیم بپردازند .

در دیگر دیدار از همین رقابتها در سالن یادگار امام میناب دیگر نماینده استان ، تیم فوتسال ستارگان جوان هرمزگان که تاکنون در انتهای جدول گروه خلیج فارس قرار داشت، در هفته دهم کار بزرگی کرد و تیم شاهد شیراز را با نتیجه سه بر یک شکست داد تا با کسب سه امتیاز ارزشمند تا حد زیادی خود را از شرایط بحران دور کند. و در ادامه مسابقات با انگیزه بیشتری به کار ادامه دهند.تیم ستارگان جوان با کسب این برد با 7 امتیاز و یک پله صعود به مکان هفتم جدول رده بندی گروه خلیج فارس رسید .

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL