آذرخش به لیگ برتر نزدیک شد

 

به گزارش هرمزگانی دات نت از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر پنجشنبه مورخ 2بهمن ماه در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش سرخون بندرعباس تیم صدر جدولی رسالت کرمان را با چهار گل  در هم کوبید .

در این دیدار نارنجی پوشان آذرخش برای کسب پیروزی از همان ابتدا به صورت هجومی بازی را آغاز کردند که در دقیقه 12 این دیدار عارف محمدی با یک شوت محکم توپ را به طاق دروازه تیم رسالت چسباند تا نیمه نخست این دیدار با همین تک گل به پایان برسد . با آغاز نیمه دوم تیم رسالت برای جبران گل خورده حملاتی را بر روی دروازه تیم آذرخش انجام داد که در یکی از این حملات بر روی یک ضربه ایستگاهی توانستند دروازه تیم آذرخش را باز کنند و حساب کار به تساوی کشیده شود ، اما تیم آذرخش که در خانه به غیر از 3 امتیاز به چیز دیگری فکر نمیکرد دوباره بر فشار حملات خود افزایش دادند و حاصل آن باز شدن دروازه تیم میهمان برای 3 بار دیگر با شوت های محکم و دقیق ( سینا احمدیان‌پور، بهزاد میری زاده – دو گل) بود . تا این دیدار حساس با برتری 4 بر 1 تیم آذرخش سرخون به پایان برسد . شاگردان عباس روز پیکر با کسب این نتیجه با 22 امتیاز و به دلیل تفاضل گل کمتر نسبت به تیم بازرگانی ایده آل یزد به رده سوم جدول صعود کردند .

در دیگر دیدار از همین رقابتها در ماهشهردیگر نماینده استان ، تیم فوتسال ستارگان جوان هرمزگان که هفت بازیکن و مربی خود را در اختیار نداشت ( که در اعتراض به پرداخت نشدن مطالباتشان از حضور در این دیدار امتناع کردند ) توانست مقابل دیگر تیم ته جدولی این گروه استقلال نوین ماهشهر به تساوی بدون گل دست یابد .تیم ستارگان جوان با کسب این نتیجه و با 8 امتیاز در همان  مکان هفتم جدول رده بندی گروه خلیج فارس باقی ماند .

 

گزارش تصویری :                                                                                        گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL