تساوی آذرخش در خانه

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته سوم مرحله نهایی  رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای کشور عصر سه شنبه  پنجم اسفند ماه تیم آذرخش سرخون در سالن فجر  به مصاف تیم  آینده گستر اصفهان رفت . عباس امینی شهردار بندرعباس و کیانوش جهانبخش عضو شورای شهر از میهمانان ویژه این دیدار بودند که نیمه نخست را در بین هواداران هرمزگانی تماشا کردند . چندین مسئول دیگر نیز با حضور خود از نارنجی پوشان آذرخش حمایت کردند و با آغاز نیمه دوم به جایگاه ویژه سالن رفتند .

نارنجی پوشان آذرخش که انگیزه ی بالایی برای صعود به لیگ برتر دارند بازی را هجومی آغاز کردند و توانستند موقعیت های خوبی را بر روی دروازه حریف خود ایجاد کنند و در چندین مرحله تا آستانه باز شدن دروازه تیم اصفهانی پیش رفتند که این اتفاق نیافتاد تا اینکه در دقیقه 15 این محمد بنی اسدی بود که توانست با هوشیاری دروازه تیم آینده گستر را باز کند تا مزد تلاشهایشان را در نیمه نخست بگیرند . بعد از این گل چندین موقعیت گلزنی دیگر هم برای نارنجی پوشان از دست رفت تا نیمه نخست با همین تک گل به پایان برسد .

 با آغاز نیمه دوم تیم اصفهانی که نمی خواست بازنده این دیدار باشد نبض بازی را در دست گرفته بود تا بتواند گل تساوی را به ثمر برساند اما در دقیقه 28 این تیم آذرخش بود که بر روی یک ضد حمله توسط سینا بخشی و دریبل دروازه بان  به گل دوم دست یافت تا سالن فجر غرق در شادی شود . بعد از این گل تیم اصفهانی که همه چیز را از دست رفته می دید با حملات دامنه دار خود را به دروازه تیم میزبان نزدیک کرد و برای رسیدن به گل از تاکتیک 5 نفره استفاده می کرد تا اینکه در دقیقه 32 توسط مومنی به گل اول دست یافت . نارنجی پوشان آذرخش برای حفظ این نتیجه کاملا به لاک دفاعی رفتند اما حملات تیم آینده گستر در دقیقه 38 بازی هم به نتیجه رسید تا حسینی گل تساوی را برای تیمش به ثمر برساند . آذرخش که بازی برده را از دست رفته می دید بار دیگر  به سمت دروازه تیم حریف یورش آورد اما نتیجه ای در برنداشت و این دیدار با نتیجه تساوی 2 بر 2 به پایان رسید . با توجه به تساوی دو تیم رسالت کرمان و کاشی نیلو اصفهان در دیگر بازی هم زمان ، شاگردان عباس روزپیکر با 4 امتیاز همچنان در رده دوم جدول باقی ماندند تا شانس صعودشان به لیگ برتر همچنان پا برجا باشد . تیم آذرخش در دو دیدار قبلی خود با نتیجه 3 بر 2 بر رسالت کرمان غلبه کرده بود و در دومین دیدار خود با دو گل مغلوب تیم کاشی نیلو شده بود .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL