برد آذرخش درهفته ۸ لیگ برتر

http://s6.picofile.com/file/8210252192/Hormozgani_13_6_Copy.jpg

http://s3.picofile.com/file/8210252318/Hormozgani_13_6.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصرامروز تیم آذرخش سرخون در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم شهید منصوری قرچک رفت .

در این دیدار هم مانند دیدارهای گذشته نارنجی پوشان آذرخش از حمایت پرشور هواداران خود در سالن فجر بهره می بردند و امیدوار بودند با یک بازی خوب به دومین برد خود در لیگ برتر دست یابند.

عباس روزپیگر سرمربی آذرخش از ترکیب عارف شبانه گرد، محمد خرم، محمد حسینی‌نژاد، محمد بنی‌اسدی، سعید رضوانی، مجید احمدی، بهزاد میری‌زاده، سینا احمدیان‌پور، سینا بخشی، میلاد چراغی، محمدرضا دهقانی، محمد زاهدی استفاده کرد .

تیم آذرخش که از انگیزه های بالایی برخوردار بود از همان ابتدای شروع دیدار با یک بازی هجومی سعی به بازکردن دروازه تیم شهید منصوری داشت و از روشهای مختلف به دروازه ی این تیم نزدیک می شد اما موقعیت های به دست آمده با بی دقتی در ضربه نهایی راهی به دروازه تیم شهید منصوری پیدا نکرد تا نیمه نخست گلی در بر نداشته باشد.

با شروع نیمه دوم تیم آذرخش به همان بازی هجومی خود ادامه داد تا اینکه در دقیقه 23 با توپ ربایی خوب محمد بنی اسدی و یک شوت تمام کننده گل اول تیم آذرخش به ثمر رسید. بعد از این گل تیم آذرخش با آرامش بهتری به ادامه بازی پرداخت و توانست در دقیقه 28 از روی یک ضربه کرنر و ضربه نهایی محمد حسینی نژاد به گل دوم دست یابد، شاگردان عباس روز پیکر که در این دیدار کم اشتباه ظاهر شدند دست از بازی هجومی خود بر نداشتند و موقعیت های متعدد گل زنی ایجاد کردند که مهمترین آنها شوت روپا و زیبای محمد بنی اسدی که به تیرک افقی دروازه تیم منصوری برخورد کرد، اما این پایان کار نبود و تیم آذرخش با یک حرکت خوب تیمی در دقیقه 33توسط سینا بخشی زاده به گل سوم دست یافت تا خیال هواداران آذرخش که در این دیدار سنگ تمام گذاشته بودند از سه امتیازخانگی آسوده باشد بعد از این گل تیم شهید منصوری با بیرون آوردن دروازه بان خود با پنج بازیکن سعی داشت به دروازه تیم آذرخش نزدیک شود اما با دفاع خوب بازیکنان آذرخش و همچنین درخشش خوب دروازه بان تیم آذرخش عارف شبانه گرد کاری از پیش نبرد تا این دیدار که می توانست با گلهای بیشتری برای آذرخش همراه باشد با همان 3 گل به پایان رسید.

نارنجی پوشان آذرخش در روزی که کم اشتباه ظاهر شدند و توانستند برای نخستین بار در این فصل از رقابتها لیگ برتر دروازه ی خود را بسته نگه دارند با این برد و کسب 9  امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر در رده یازدهم جدول این رقابتها جای بگیرند.

از نکات این دیدار که در دو دیدار قبلی خانگی آذرخش نیز نیوجود داشت، عدم پخش مستقیم این مسابقه توسط صداو سیمای مرکز خلیج فارس بود.

گزارش  : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت

 

http://s6.picofile.com/file/8210252268/Hormozgani_13_6_2.jpg


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL