برتری آذرخش درهفته دوازدهم

http://s3.picofile.com/file/8214745918/Hormozgani_az_Copy.jpg

" آذرخش سرخون بازی باخته را با برد عوض کرد "

 

http://s6.picofile.com/file/8214746068/Hormozgani_az.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته دوازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصرامروز تیم آذرخش سرخون در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم فرش آرا مشهد بازی باخته را با برد عوض کرد.

در این دیدار هم مانند دیدارهای گذشته نارنجی پوشان آذرخش از حمایت پرشور هواداران خود در سالن فجر بهره می بردند و امیدوار بودند با یک بازی خوب به ناکامی دو دیدار قبلی خود پایان داده و به سومین برد خود در لیگ برتر دست یابند.

عباس روزپیگر سرمربی آذرخش از ترکیب عارف شبانه گرد، محمد خرم، محمد حسینی‌نژاد، محمد بنی‌اسدی، سعید رضوانی، مجید احمدی، بهزاد میری‌زاده، سینا بخشی، میلاد چراغی، عارف محمدی، محمد زاهدی، احسان برتیا استفاده کرد .

با شروع دیدار تیم زرد پوش فرش آرا مشهد بازی بهتری از خودش به نمایش گذاشت و این در حالی بود که بازیکنان آذرخش آن تمرکز لازم را در اداره بازی نداشتند و با این روند 2 بار دروازه خود را در دقایق 8 و 15 باز شده دیدند، در ادامه عملکرد بهتری از تیم آذرخش شاهد بودیم و در همین بین میلاد چراغی می توانست اولین گل آذرخش را به ثمر رساند اما تیرک دروازه ناجی تیم مشهدی شد و دیگر موقعیتها با بی دقتی از دست رفت تا نیمه نخست با برتری تیم مهمان پایان یابد.

با شروع نیمه دوم تیم آذرخش طوفانی آغاز کرد و کمتر یک دقیقه از روی یک ضربه کرنر توسط میلاد چراغی به گل اول دست یافت، در ادامه شاگردان عباس روز پیکر با حمایت هواداران خود یکپارچه به سمت تیم مشهدی حمله ور شدند تا بازی را به تساوی بکشند تا اینکه در دقیقه 27 با یک پاسکاری خوب بین بازیکنان آذرخش این مجید احمدی بود که با یک بغل پا مطمئن برای دومین بار دروازه تیم فرش آرا را گشود و کار را به تساوی کشاند، نارنجی پوشان آذرخش که برای کسب پیروزی در این میدان تمام تلاششان را به کار گرفته بودند توانستند در دقیقه 30 بازی توسط میلاد چراغی که با یک حرکت خوب خودش را صاحب موقعیت کرد، توانست با یک شوت محکم دروازه تیم میهمان را برای بار سوم باز کند تا سالن فجر غرق در شادی شود، در ادامه بازیکنان آذرخش سعی در حفظ نتیجه داشتند و تیم فرش آرا در دقایق پایانی پنج نفره سعی داشت به دروازه آذرخش نزدیک شود اما تلاششان حاصلی در بر نداشت تا این تیم آذرخش باشد که بازی باخته را با یک برگشت خوب در نیمه دوم با برد عوض کند.

نارنجی پوشان آذرخش در روزی که امیدوار کننده ظاهر شدند، با این برد و کسب 14 امتیاز و برحسب تفاضل گل کمتر در رده یازدهم جدول این رقابتها جای گرفتند .

در بین دو نیمه از اصحاب رسانه تقدیر به عمل آمد، این دیدار نیز همانند چندین بازی قبل از سوی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بصورت زنده برای علاقه مندان به آذرخش در نقاط مختلف استان پخش نگردید.

گزارش  : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL