درخشش پاروزنان هرمزگانی

http://s3.picofile.com/file/8226001768/Hormozgani5468416_Copy.jpg

http://s6.picofile.com/file/8226001850/Hormozgani5468416.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، مسابقات قهرمانی آبهای آرام بانوان کشور از هفتم آذرماه به مدت سه روز در دریاچه مجموعه ورزشی آزادی تهران در ماده های کایاک و کانو  و رده های سنی بزرگسالان و جوانان برگزار شد. که تیم تایدواتر، نماینده هرمزگان توانست در رده سنی بزرگسالان با ۶مدال طلا، ۱نقره و در رده سنی جوانان هم به۳نشان برنز دست یابد.

پس از پایان سه روز مسابقات در مسافت های 1000، 500 و 200 متر پاروزنان هرمزگانی در فینالهای ماده کایاک و کانو، تکنفره و دونفره و چهار نفره در رده های سنی بزرگسالان و جوانان به عناوین ذیل دست یافتد :

که بر این اساس در فینال مسافت هزار متر رده سنی بزرگسالان، هدیه کاظمی در ماده کایاک تکنفره به مدال طلا دست یافت و در ماده کایاک دو نفره نیز تیم دونفره هدیه و سارا کاظمی صاحب گردن آویز طلا شد.

در فینال مسافت ۵۰۰متر رده سنی بزرگسالان، هدیه کاظمی در ماده کایاک تکنفره به نشان طلا دست یافت، در کایاک دونفره هم تیم دو نفره کیانا کمال زاده و سارا کاظمی بر سکوی نخست ایستاد و در ماده کایاک چهارنفره نیز تیم تایدواتر با ترکیب مینا عبدالهی، سارا کاظمی، کیانا کمال زاده و آذین اباذری صاحب مدال نقره شد

همچنین در ماده کایاک دونفره رده سنی جوانان تیم دو نفره ستاره شریفی و فاطمه احمدی به نشان برنز دست یافتند.

 در فینال مسافت ۲۰۰متر بزرگسالان کایاک یکنفره مینا عبدالهی بر سکوی نخست ایستاد و در کایاک دونفره مینا عبدالهی و کیانا کمال زاده مدال طلا را بدست آوردند.

همچنین در کایاک دونفره جوانان فاطمه احمدی و ستاره شریفی از هرمزگان مقام سوم را بدست آورند و در کایاک یکنفره فاطمه احمدی به نشان برنز دست یافت.


بر این اساس پس از انجام 49 مسابقه در 3 روز چهره استان های برتر بر اساس سیستم امتیازی و مدالی مشخص شد، که بر اساس تعداد مدال در بخش بزرگسالان، هرمزگان با 6 مدال طلا و 1 نقره در رده نخست قرار گرفت اما بر اساس سیستم امتیاز بندی با 121 امتیاز جایگاه سوم را از آن خود نمود، نماینده استان در رده جوانان از کسب عنوان باز ماند.

 

منبع : فدراسیون قایقرانی


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL