توقف صدرنشین مقابل آذرخش

http://s3.picofile.com/file/8231129376/Hormozgani13_Copy.jpg

توقف شاگردان شمسایی مقابل نارنجی پوشان آذرخش در هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور

 

http://s6.picofile.com/file/8231129600/Hormozgani13.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، در چارچوب هفته بیست و چهارم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر  چهارشنبه 9 دی ماه تیم آذرخش سرخون در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم پرمهره و صدرنشین تاسیسات دریایی تهران رفت.

این دیدار حساس  با استقبال پرشور تماشاگران و بیش از حد ظرفیت سالن مواجهه شده بود به  طوری که حدود 500 نفر به صورت ایستاده به تماشای بازی پرداختند و در همین حدود هم به علت تکمیل شدن ظرفیت سالن پشت درهای بسته قرار گرفتند و دیدن این بازی را از دست دادند . تیم آذرخش در این دیدار برخلاف همیشه از لباسهای مشکی رنگ خود استفاده نمود و از سوی دیگر شاگردان شمسایی با لباسهای آبی رنگ پا به این میدان نهادند.

عباس روزپیکر سرمربی آذرخش برای این دیدار محمد بنی‌اسدی، محمدزاهدی، مجید احمدی، احسان برتیا، سعید رضوانی، امین نصراله زاده، حمید بیک، میلاد چراغی، عارف شبانه گرد، عارف محمدی، سینا احمدیان پـورو بهزاد میری زاده را به میدان فرستاد.دقایق ابتدایی نیمه نخست این تیم تاسیسات بود که بازی را بیشتر در اختیار داشت و حملاتی را بر روی دروازه تیم آذرخش ایجاد نمود اما بازیکنان آذرخش با حمایت هواداران خود رفته به رفته کنترل بازی را در اختیار گرفتند و در چندین صحنه نزدیک بود دروازه تیم تاسیسات را باز کنند که با درخشش مصطفی نظری، از دست یافتن به گل باز ماندند تا این نیمه با تساوی بدون گل پایان یابد.

در ابتدای آغاز نیمه‌دوم بهزاد میری‌زاده می توانست گل اول این دیدار را به ثمر رساند اما شوت او پس از برخورد به مدافع حریف راهی کرنر شد در ادامه در دو صحنه دیگر عارف محمدی فرصت این را داشت که طلسم دروازه تاسیسات را باز کند که او هم نتوانست از موقعیت گلزنی خوب خود استفاده نماید تا حسرت موقعیت های از دست رفته برای تماشاگران بیشتر شود در همین حین علی ابراهیمی بازیکن تاسیسات در دقیقه 27 با یه شوت غافلگیرکننده دروازه آذرخش را گشود تا این تیم تاسیسات باشد که به اولین گل بازی دست یابد.
آذرخشی‌ها که نمی خواستند در خانه بازنده این دیدار باشند سعی داشتند با یک بازی منطقی خود را به دروازه تاسیسات نزدیک کنند که این امر باعث شد چندین موقعیت خوب نیز نصیب تیم تاسیسات شود که وحید شمسایی نتوانست بار دیگر دروازه شبانه گرد را باز کند. تا اینکه در دو دقیقه پایانی این دیدارعباس روزپیکر با بیرون آوردن دروازه بان خود و 5 نفره کردن تیم  دستور حمله ور شدن به سوی دروازه تیم تاسیسات را صادر کرد که در نهایت در سی ثانیه پایانی با یک شوت سرکش توسط بهزاد میری‌زاده به گل تساوی دست یافت تا سالن فجر در اثر خوشحالی هوادارن به حد انفجار برسد.

با این نتیجه تیم آذرخش با کسب 30 امتیاز در همان مکان هفتم جدول باقی ماند ولی این شاگردان شمسایی بودند که صدرنشینی را پس از 20 هفته از دست دادند تا دو دیدار پایانی این فصل برایشان حکم مرگ و زندگی را داشته باشد.

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL