وضعیت نامناسب تهویه سالن فجر بندرعباس

http://s8.picofile.com/file/8299811284/Hormozgani1212.jpg

هرمزگانی دات نت، سالن فجر بندرعباس به عنوان تنها سالن استاندارد ورزشی در شهر بندرعباس شناخته می شود که می تواند میزبانی تیم های ورزشی استان در مسابقات کشوری را  بر عهده بگیرد و به نوعی بیشترین ظرفیت پذیرش  تماشاگر را در بین سالن های ورزشی در سطح شهر را دارد.

در این روزهای گرم سال از لحاظ تهویه و سیستم سرمایشی در وضعیت بدی قرار دارد و این امر زمانیکه تماشاگران تنها یک سوم ظرفیت سالن را پر نمایند کاملا مشخص خواهد بود و این عشق و علاقه هواداران به تیم شهرشان هست که باعث می شود این وضعیت بد را تحمل نمایند . این مشکل که چندین سال است وجود دارد در جهت رفع آن چندان توجهی  نشده است.

چیزی که دیروز در سالن فجر  در حین بازی دو تیم آذرخش و مس از سری مسابقات لیگ برتر فوتسال مشخص بود این است که سیستم HVAC آن همچنان غیر فعال است ، نیمی از کولر های نصب شده در اطراف سالن نیز خاموش یا خراب می باشند . که این گرمی سالن و ریختن عرق بازیکنان باعث شد که زمان زیادی از بازی صرف خشک کردن کف پوش سالن شود.

این وضعیت بد تهویه و سیستم سرمایشی سالن به نوعی بی احترامی به تماشاگران ، بازیکنان و همچنین تیم های میهمان می باشد که مجبورند این وضعیت را تحمل نمایند. و به نوعی بعضی تیم های میهمان فکر می کنند که مسئولین ورش هرمزگان به عمد کولر ها را خاموش می نمایند تا این هوای گرم کار را برای نتیجه گیری تیمشان سخت تر نماید.

مسئولین استان که بارها در این سالن حضور داشته اند با توجه به نشستن در جایگاه ویژه شاید متوجه وضعیت بد تهویه سالن با توجه به دو اسپیلت نصب شده در جایگاه نشوند و فقط کافیست که تنها از کنار جایگاه تماشاگران عبور نمایند تا متوجه این وضعیت بد شوند.

 امیدواریم که مسئولین ورزشی استان در جهت رفع این مشکل و بهتر شدن وضعیت تهویه سالن اقداماتی انجام دهند  .

گزارش : علی آرمان نزاد / هرمزگانی دات نت

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL