قهرمانی تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس

 ششمین قهرمانی تیم شهرداری بندرعباس در لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور

http://s8.picofile.com/file/8307267484/Hormozgani_new_jpg111.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس با  کسب پیروزی در تمامی دیدار های خود در لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور فصل ۹۶ – ۹۷ عنوان قهرمانی این رقابتها را با اقتدار کامل از آن خود نمود .

بانوان شهرداری که دور رفت این مسابقات را که در شهرستان بندرگز استان گلستان برگزار شده بود را با کسب کامل امتیازات ( ۱۵ امتیاز ) پشت سر نهاده بود، در دور برگشت نیز که به میزبانی بندرعباس صورت پذیرفت با کسب پیروزی در تمامی دیدارهای خود  در مجموع با ۳۰ امتیاز صدرنشین این رقابتها شد تا برای ششمین بار جام قهرمانی را بالای سر ببرد.

نتایج تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس در دور برگشت لیگ برتر باشگاههای کشور

دیدار اول:
️️شهرداری بندرعباس ۸ – چای ناطق لاهیجان ۷

دیدار دوم:
️️شهرداری بندرعباس ۱۳ –  جوانان فارسان ۱

دیدار سوم:
️شهرداری بندرعباس ۱۵ -لامرد فارس ۲

دیدار چهارم:
️شهرداری بندرعباس ۹ -چلیچه شهرکرد۲

دیدار پنجم:
️شهرداری بندرعباس ۷ – ملوان بندر گز ۲

نارنجی پوشان شهرداری با ۹۲ گل زده و ۲۳ گل خورده به ترتیب عنوان بهترین خط حمله و بهترین خط دفاع را از آن خود نمودند، همچنین مهسا عرب  و  وجیهه ژاله  هر کدام با به ثمر رساندن ۳۵ گل به طور مشترک عنوان خانم گلی این رقابتها را از آن خود نمودند.

http://s9.picofile.com/file/8307267418/Hormozgani_new_jpg107.jpg

در تیم شهرداری بندرعباس در این مسابقات فاطمه خدایی، مژگان مهدی زاده، مهسا عرب، وجیه ژاله، طیبه ایرانی، سهیلا لرستانی، آدینه حسن‌زاده، معصومه حسین زاده، مرضیه صادقی، فریبا سهرابی، فاطمه سالخورده و حمیده سلطانی زاده حضور داشتند.

نهمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور در حالی به پایان رسید که از هشت دوره حضور بانوان هرمزگانی، ۶ عنوان قهرمانی و دو عنوان نایب قهرمانی را در کارنامه ی خویش به ثبت رساند تا پر افتخار ترین تیم هرمزگانی در سطح کشور لقب بگیرد.

دور برگشت رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان باشگاه‌های کشور از ۲۷ شهریورماه به مدت ۵ روز با حضور تیم‌های شهرداری بندرعباس، سیمان لامرد، چای ناطق لاهیجان، مقاومت شهید نوروزی چلیچه، جوانان فارسان و ملوان بندرگز در مجموعه ورزشی ساحلی غدیر بندرعباس برگزار گردید.

از نقاط ضعف این دوره از رقابتها، کاهش تیم های شرکت کننده در مسابقات لیگ برتر، برگزاری ضعیف مراسم اختتامیه و عدم حضور نماینده ای از فدراسیون فوتبال در مراسم اهدای جوایز بود که این مراسم در حضور چند تن از اعضای شورای شهر بندرعباس، رئیس اداره کل ورزش و جوانان استان و نایب رئیس هئیت فوتبال استان برگزار گردید.

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL