نمایش دو فیلم کوتاه از شهاب آبروشن

نمایش دو فیلم کوتاه ( تعبیر شده به خواب‌های معمار و یک تماس از دست رفته ) از شهاب آبروشن
http://s8.picofile.com/file/8324121850/Hormozgani_shuort_film.jpg
 به گزارش هرمزگانی دات نت، عصر چهارشنبه ۲۹ فروردین ماه دو فیلم کوتاه از ساخته های “شهاب آبروشن” از فیلمسازان هرمزگانی به نام های “تعبیرشده به خواب‌های معمار” و “یک تماس از دست رفته” در فرهنگ‌سرای طوبی بندرعباس به نمایش گذاشته شد.
در ابتدا مستند “تعبیر شده به خواب‌های معمار” که درباره‌ی زندگی و خواب‌های شخصی‌ست که سال‌هاست ساکن بندرعباس شده اما با محدودیت‌هایی دست و پنجه نرم‌ می‌کند که به زوایای محتلف زندگی این شخص می پردازد، سپس فیلم “یک تماس از دست‌ رفته” که سال ۱۳۹۵ ساخته شده به نمایش درآمد که به داستان دختری‌ می پرداخت که تصمیم می‌گیرد برای بهبود شرایطش به اجبار تن به یک سفر دهد، که بین ماندن یا رفتن در شک و تردید به سر می برد، اما اتفاقاتی برایش رقم می خورد که در تصمیم گیریش نقش به سزایی دارد …
“الهام علیزاده، سیامک دلنواز، عدنان انصاری، سیما پورسالاری، سوگل دبیری، مستعان صالحی، رخشنده پاسلار و محمدامین آبروشن” بازیگران این فیلم هستند.
بعد از پایان نمایش جلسه نقد و بررسی در مورد این دو نمایش با حضور علاقمندان به فیلم و هنر برگزار شد که با نظرات و سوالات  متفاوتی از سوی حضار همراه بود.
در پایان عوامل و بازیگران فیلم “یک تماس از دست رفته” برای بیان نظراتشان بر روی سن رفتند و در انتها نیز یک فیلم سه دقیقه ای از شرایط و مراحل پشت صحنه به نمایش در آمد.
شهاب آبروشن از فیلمسازان جوان و شناخته‌شده‌ی هرمزگان است که در زمینه سینما(کارشناسی) و ادبیات نمایشی(کارشناسی ارشد) تحصیل کرده است.
“قطب جنوب، بندر گمبرون، نسخه‌ی بازبینی، دنیای کوچک و من” ازجمله ساخته‌‌های پیشین او هستند.

FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL