پایان کار شهرداری در لیگ برتر بسکتبال فصل ۹۹

هرمزگانی دات نت، تیم بسکتبال شهرداری بندرعباس که دومین حضور خود در مرحله پلی آف سوپرلیگ بسکتبال کشور را تجربه میکند، در این مرحله به مصاف تیم  اکسون تهران رفت.

شاگردان رضا هنگام پور در بازی اول با حساب ۷۹ بر ۶۸ مغلوب تیم اکسون شد، اما در دیدار دوم با نتیجه ۸۸ بر ۸۱ حریف خود را مغلوب نمود تا کار به بازی سوم کشیده شود. و در بازی سوم عصر دیروز 25 اسفندماه در سالن آزادی تهران در یک دیدار نزدیک و جذاب ۹۳ بر ۸۹ بازی را به اکسون تهران واگذار نمود تا از صعود به مرحله یک چهارم باز بماند.

اکسون بازی را بهتر آغاز کرد  و ۹ بر صفر از شهرداری پیش افتاد اما نارنجی پوشان شهرداری بازی را به تعادل کشیدند و اختلاف امتیاز را جبران نمودند و این کوارتر با اختلاف یک امتیاز برتری ۲۰ بر ۱۹ تیم اکسون به پایان رسید.

بازی در کوارتر دوم متعادل آغاز شد اما اکسون با ارایه بازی هدفمند و با برتری ۲۲ بر ۱۳ این کوارتر را به سود خود به پایان رساند.
بازی در کوارتر سوم بازهم متعادل دنبال شد و ۲ تیم پایاپای در کسب امتیاز پیش رفتند تا در پایان اکسون ۳۰ بر ۲۶ پیروز شود.

کوارتر چهارم با برتری شهرداری آغاز شد و بازیکنان این تیم که خود را در خطر حذف می‌دیدند با تمام توان بازی کردند اما اکسونی ها در مدیریت بازی در لحظه‌های پایانی بهتر عمل کردند و شهرداری با وجود برتری ۳۱ بر ۲۱ شکست خورد و از صعود باز ماند.

این دیدار با ۵۸ خطا پرخطاترین بازی لیگ بود و ۶ بازیکن از ۲ تیم پنج خطا شدند.
در تیم شهرداری  علی جمشیدی با ۲۴ امتیاز و ۱۲ ریباند و برایانت دریل با ۲۸ امتیازی درخشان ظاهر شدند.

بلندقامتان شهرداری بندرعباس در گروه ب این رقابتها با 5 برد و کسب 19 امتیاز در رده ششم جدول قرار گرفته بود.

تیم شهرداری بندرعباس در گروه ب با تیم های مهرام تهران، شیمیدر قم، ذوب آهن اصفهان، صنعت مس کرمان، جوانان ۲۰۲۰ (کوچین آمل)، نیروی زمینی و آینده سازان همگروه بود.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL