تجربه اول حضور بانوان فوتبالیست شهرداری بندرعباس در لیگ دسته اول

هرمزگانی دات نت، مرحله گروهی لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور در گروه چهارم که از نوزدهم فروردین به میزبانی ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس برگزار گردید. با صعود  تیم های ملی پوشان شهر کرد و جندی شاهپور دزفول به مرحله بعدی این رقابت ها پایان یافت.

مرحله گروهی رقابت‌های لیگ دسته یک فوتبال بانوان کشور با حضور ۱۸ تیم و در قالب چهار گروه در سطح کشور در حال انجام است که در این رقابت‌ها پنج تیم از گروه چهار شامل شهرداری بندرعباس ، شاهین کرمان ، جندی شاهپور دزفول ، ملی پوشان شهر کرد و مشتقین ایرانیان حضور داشتند.

تیم فوتبال بانوان شهرداری بندرعباس که به تازگی تشکیل شده بود، با سرمربی گری خانم کلثوم دارا و با حضور بازیکنان بومی در اولین تجربه فوتبالی خود با کسب یک امتیاز در رده پنجم این رقابت ها ایستاد و از صعود به مرحله بعد بازماند.

لازم به ذکر است که استان هرمزگان در رشته فوتبال بانوان  تاکنون تجربه ای نداشته است و این شروع و تشکیل تیم را می توان به فال نیک گرفت که در صورت تداوم و حمایت مناسب همانند دیگر رشته های فوتسال و فوتبال ساحلی بانوان توانایی آن را دارد که در آینده و در سطح کشور قابلیت های خود را به خوبی به نمایش بگذارد.

عکاس : اصغر سالاری


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL