کسب برد در گام نخست برای شهرداری در لیگ دسه دوم کشور


هرمزگانی دات نت، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در نخستین دیدار بازی های لیگ دسته دوم فوتبال باشگاه های کشور عصر دیروز دوشنبه 24 آبان ماه خارج از خانه به مصاف تیم نفت و گاز گچساران رفت و این تیم را با نتیجه ۲ بر یک شکست داد.

بازیکنان شهرداری در نیمه نخست با تمام تلاشی که به کار بردند راه به جایی نبردند و با دریافت یک گل به رختکن رفتند، اما در نیمه دوم شهرداری برای جبران گل خورده رو به بازی تهاجمی آورد که حاصل آن یک ضربه پنالتی بود و  هادی دهقانی با ضربه ای دقیق توپ را در گوشه دروازه حریف جای داد تا بازی  برابر شود.

و در ادامه نیز مشکی قرمزپوشان شهرداری  بعد از زدن گل تساوی باز هم به حمله های خود ادامه دادند تا در نهایت مهرداد عالی پور بهترین بازیکن این دیدار با یک ضربه سر دیدنی گل دوم و پیروزی بخش  را برای تیمش به ثمر رساند، تا نماینده هرمرگان در لیگ دسته دوم فوتبال کشور در نخستین دیدار  موفق به کسب سه امتیاز شیرین خارج از خانه گردد.

در این فصل هدایت شهرداری بندرعباس  بر عهده، امیر خلیفه اصل بازیکن سابق همین تیم شهرداری می باشد.

تیم شهرداری بندرعباس نماینده استان هرمزگان در گروه اول با تیم های چوکای تالش، شهرداری ماهشهر، نیروی زمینی تهران، علم و ادب تبریز، سپیدرود رشت، شمس آذر قزوین، ایرانجوان بوشهر، شهدای بابلسر، پیام توس خراسان رضوی، نفت و گازگچساران، شهرداری بم، شهید اورکی اسلامشهر و  شهدای رزکان البرز هم گروه است.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL