قهرمانی دختران هندبال ساحلی آذرخش سرخون

هرمزگانی دات نت، مرحله نهایی رقابت های هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دسته‌های آزاد کشور با قهرمانی آذرخش سرخون بندرعباس به پایان رسید.

آذرخش سرخون بندرعباس در آخرین دیدار خود شب گذشته توانست با نتیجه 2 بر صفر مقابل پادما یدک ایرانیان اصفهان به برتری دست یابد و با اقتدار مقام نخست این رقابتها را از آن خود نمود.

و در آخرین روز  این رقابتها امروز یک بازی دیگر نیز برگزار گردید که طی آن پادما یدک ایرانیان اصفهان با نتیجه 2 بر صفر آرارات برازجان را شکست داد و بر سکوی دوم این رقابت‌ها ایستاد و آررات برازجان به مقام سوم قناعت کرد.

بدین ترتیب تیم‌های آدرخش سرخون بندرعباس، پادما یدک ایرانیان اصفهان و آرارات برازجان عناوین اول تا سوم مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی باشگاه‌ها و دستجات آزاد بانوان را کسب کردند.

در مرحله نهایی پنجمین دوره این مسابقات از نهم لغایت یازدهم آذرماه ۱۴۰۰ به میزبانی بندرعباس با حضور 5 تیم بانک مهر ایران، چیچست ارومیه، پادما یدک ایرانیان اصفهان، آرارات دشتستان و  آذرخش سرخون بندرعباس به صورت دوره ای برگزار گردید.

فاطمه عامری سیاهویی ،نازنین زارع ، زهرا کرمی ، فاطمه روز بر ، فاطمه حسن زاده ، رقیه جهان مهین ، مهشاد طاهری، مرجان احمدی راد ، آتوسا هداوند و هدیه شریفی اعضای تیمو سرمربی مینا خنفری وسرپرست گلبهار عسگری تیم آذرخش سرخون بند عباس برعهده داشتند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL