مکان ۴ هیئت والیبال استان


 
 
به گزارش هرمزگانی دات نت ، تیم یک والیبال ساحلی ایران 1 متشکل از رحمان رئوفی و بهمن سالمی به سرپرستی فریدون الهامی با عنوان هیئت والیبال هرمزگان در دور مقدماتی پس از شکست دادن تیم‌های استرالیا الف، تایلند ب و هنگ‌کنگ ب  به عنوان سرگروه به مرحله حذفی (یک هشتم)  راه یافتند که در این مرحله با نمایشی زیبا و خیره کننده با حساب 2 بر صفر برابر هندوستان به برتری دست یافت و جواز حضور در مرحله یک چهارم نهایی را از آن خود نمود. در این مرحله نیز نماینده ایران با نتیجه 2 بر یک در یک بازی نفس گیر و دیدنی از سد تیم استرالیا ب گذشت و راهی مرحله نیمه نهایی شد ، اما در این مرحله با توجه به ارائه نمایشی زیبا و قابل قبول با پذیرش شکست مقابل تیم قدرتمند قزاقستان الف از صعود به دیدار پایانی بازماند .
تیم هئیت والیبال هرمزگان ( ایران 1 ) در دیدار رده‌بندی نیز دو بر یک نتیجه را به قزاقستان ب واگذار کرد تا در نهایت با کسب عنوان چهارمی به کار خود در مسابقات تور آسیا – اقیانوسیه پایان دهد .
دیگر نماینده ایران شهرداری ارومیه نیز در این مسابقات به عنوان پنجمی دست یافت .
تیم های قطر ، قزاقستان الف و قزاقستان ب به ترتیب عنوان های اول تا سوم را کسب نمودند . این مسابقه با حضور 34 تیم در شهر سانخولای تایلند برگزار شد که رده بندی ملی پوشان در این مسابقات ، امتیاز ویژه ای در رنکینگ مسابقات آتی قهرمانی آسیا در چین و بازی های آسیایی کره جنوبی برای کشورمان به ارمغان آورد .
 
گزارش : علی آرمان نژاد

FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL