تایدواتر اول شد ، آوش سوم

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، مسابقات لیگ قایقرانی آبهای آرام بانوان کشور با قهرمانی تیم تایدواتر و مقام سومی تیم آوش بندرعباس به پایان رسید .

هفته پایانی رقابتهای لیگ آب های آرام بانوان با برگزاری چهار مسابقه انجام شد ،  در مسابقات روز آخر قایقرانان باشگاه های ایران تیم های آوش ، تاید واتر ، هیات همدان ، مقاومت ، هیات نوشهر و هیات کرمانشاه حضور داشتند که در ماده کایاک دو نفره ۵۰۰ متر تیم دو نفره مینا عبدالهی و هدیه کاظمی از تایدواتر با زمان 1:54.20 دقیقه اول ، مهسا آذری و سارا کاظمی از آوش با زمان 2:05.39 دقیقه در جایگاه دوم ایستادند.
در رقابت کایاک یک نفره 500 متر مهسا آذری از آوش با زمان 2:12.50 دقیقه دوم و سارا حنیفه زاده از تایدواتر با زمان 2:14.05 دقیقه سوم شدند.
در کایاک یک نفره 200 متر مهسا آذری از آوش با زمان 50.30 ثانیه دوم و سارا حنیفه زاده از تایدواتر با زمان 51.74 ثانیه سوم شدند.
در ماده کانوی یکنفره ۲۰۰ متر نیز مهسا آذری از آوش با زمان 50.30 ثانیه دوم و سارا حنیفه زاده از تایدواتر با زمان 51.74 ثانیه سوم شدند .
بدین ترتیب در مجموع امتیازات این فصل ، تیم تایدواتر هرمزگان با کسب ۸۸ امتیاز جام قهرمانی را بالای سر برد ، هیئت همدان با ۶۷ امتیاز در جایگاه دوم ایستاد و باشگاه آوش بندرعباس با ۶۴ امتیاز در جایگاه سوم قرار گرفت .

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL