بانوان شهرداری قهرمان شدند

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، مرحله نهایی پنجمین دوره لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور از 24 لغایت 26 مهرماه به میزبانی شهر گناوه بوشهر و در زمین ساحلی شهدای خلیج فارس  با حضور چهارتیم صعود کننده ( شهرداری بندرعباس ، هئیت فوتبال کرمان ، حرم گناوه و سبحان تیران ) برگزارشد .

پس از پایان سه روز جدال برای تصاحب عنوان قهرمانی ، تیم بانوان شهرداری بندرعباس با کسب سه پیروزی متوالی موفق شد جام قهرمانی را از آن خود کند . بانوان شهرداری که مقتدرانه به مرحله نهایی راه یافته بودند در روز نخست توانستند حریف سخت کوش و مدعی هئیت فوتبال کرمان را در یک بازی نفس گیر با حساب 4 بر 3 شکست دهند و سه امتیاز با ارزش را بدست آورند . در روز دوم شهرداری موفق شد تیم سبحان تیران را در یک بازی پرگل با نتیجه 9 بر 8 شکست دهد تا در روز آخر در دیداری حساس  به مصاف تیم حرم گناوه میزبان این رقابتها برود که حاصل این بازی نیز برتری 4 بر3 نماینده استان بود . بانوان فوتبال ساحلی که برای چهارمین بار عنوان قهرمانی را برای ورزش هرمزگان بدست آوردند  با به ثمر رساندن 67 گل و کسب پیروزی در هر 9 دیدار عملکرد فوق العاده ای از خود در این فصل به ثبت رساندند که نشان از توانایی و استعداد بالای بانوان هرمزگانی در این رشته ساحلی دارد .

تیم هئیت فوتبال کرمان با کسب 2 برد و یک باخت و تیم حرم گناوه با همان تک برد روز اول به ترتیب عنوان دوم و سومی این دوره از رقابتها را به خودشان اختصاص دادند و تیم سبحان تیران نیز با سه شکست متوالی به عنوان چهارمی مسابقات لیگ برتر دست یافتند . همچنین فاطمه سهرابی  بازیکن تیم هئیت فوتبال کرمان در رقابت با مهسا عرب بازیکن خوب و گلزن شهرداری موفق شد با به ثمر رساندن 35 گل به عنوان خانم گل لیگ برتر فصل 93 انتخاب شود .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL