پیروزی آذرخش در هفته دوم

 

برتری آذرخش و شکست ستارگان جوان

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته دوم رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر جمعه مورخ (16/8/93 ) در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش سرخون با نتیجه 3 بر 2 از سد تیم شاهد فارس گذشت .

برای نارنجی چوشان آذرخش سینا بخشی در دقیقه 3 ، سینا احمدیان پور در دقیقه 10 و سعید رضوانی در دقیقه 15 موفق به گلزنی شدند .

در این دیدار که با استقبال خوب هواداران آذرخش همراه بود ، عباس روز پیکر سرمربی آذرخش سرخون از ترکیب محمد خرم ، محمد حسینی‌ نژاد ، محمد بنی‌ اسدی ، سعید رضوانی ، مجید احمدی ، عارف محمدی ، بهزاد میری‌زاده ، سینا احمدیان‌ پور، سینا بخشی ، حمیدرضا جعفری ، حبیب محمدزاده و احسان برتیا استفاده کرد .

نارنجی پوشان که در نیمه نخست این دیدار نمایش قابل قبولی از خود ارائه کرده بودند موفق شدند سه گل روی حرکات زیبای تیمی به ثمر برسانند و با برتری به رختکن بروند . اما در نیمه دوم تیم سفید پوش شاهد شیراز با انجام یک بازی بسته مانع ایجاد موقعیت های گلزنی برای آذرخش شد . در دقیقه 33 تیم آذرخش صاحب یک ضربه پنالتی شد که شوت احسان برتیا به تیر افقی دروازه شاهد برخورد کرد تا تیم شاهد با روحیه ای بهتر به ادامه بازی بپردازد و 2 دقیقه بعد با غافلگیری مدافعان آذرخش محمد حسین شعبانی با یک شوت از پشت محوطه جریمه اولین گل تیمش را به ثمر برساند . در 5 دقیقه پایان بازی تیم شاهد بر فشار حملات خود افزود تا اینکه در ثانیه های پایانی بازی حامد دادفر گل دوم تیمش را به ثمر رساند تا در پایان بازی با نتیجه 3 بر 2 به سود آذرخش بندرعباس به پایان برسد . تیم آذرخش سرخون در بازی هفته نخست با نتیجه ۲ بر یک مغلوب تیم بازرگانی ایده آل یزد شده بود .

در دیگر دیدار این رقابتها عصر شنبه مورخ (17/8/93 ) در سالن یادگار امام میناب ستارگان جوان دیگر نماینده استان با حساب 3 بر 2 نتیجه را به تیم لبنیات ارژن فارس واگذار کرد . تیم ستارگان جوان که در بازی هفته نخست نیز مقابل تیم رسالت کرمان با نتیجه ۳بر یک شکست خورده بود اکنون بدون امتیاز در مکان هفتم جدول رده بندی گروه خلیج فارس جای دارد . تیم یاران جوان بندرعباس با تغییر نام خود به ستارگان جوان شهر میناب را برای میزبانی انتخاب کرده است و در این مسابقات شرکت می کند .

رقابتهای لیگ دسته اول فوتسال باشگاههای کشور با شرکت ۱۶تیم در دو گروه هشت تیمی برگزار می شود که تیم های آذرخش و ستارگان جوان در گروه خلیج فارس با تیم های بازرگانی ایده آل یزد ، رسالت کرمان ، لبنیات ارژن فارس ، شاهد شیراز ، پتروشیمی ماهشهر و زاگرس خوزستان همگروه هستند .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL