شکست آلومینیوم و شهرداری

 

تیم های آلومینیوم المهدی و شهرداری بندرعباس در هفته پنجم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال باشگاههای کشور مقابل حریفان خود با یک نمایش ضعیف تن به شکست دادند و به قعر جدول سقوط کردند .

به گزارش هرمزگانی دات نت ،  نوار ناکامیهای دو نماینده فوتبال استان در لیگ دسته اول در هفته پنجم نیز باقی ماند تا دو تیم استان به ضعیف ترین عملکرد خود در طی سالیان اخیر دست یابند عملکردی که نه تنها بردی در پی نداشته است بلکه عدم گلزنی مهاجمین دو تیم به نگرانی هواداران بیشتر دامن زده است . تیم آلومینیوم از گروه الف این پیکارها عصر شنبه 17 آبان ماه در ورزشگاه خلیج فارس بندرعباس با یک گل از روی نقطه پنالتی مغلوب ایرانجوان بوشهر شد تا ضمن قبول دومین باخت پی در پی خود در طول 450 دقیقه در روند بازی نتواند دروازه حریفان خود را بگشاید و آمار ضعیف تنها یک گل از روی نقطه پنالتی را در کارنامه داشته باشد . از نکات قابل توجه بازی عملکرد بد مدافعان تیم آلومینیوم بود که اعتراض شدید هواداران را در پی داشت . هنرنمایی روزبه سینکی دروازبان طلایی پوشان اجازه گلزنی بیشتر را به مهاجمین تیم حریف نداد . سینکی چندین موقعیت مسلم گلزنی از جمله 4 تک به تک را از مهاجمین حریف گرفت .

پس از این باخت هواداران آلومینیوم که به شدت از وضعیت و عملکرد نامناسب تیم گلایه مند بود با اعتراض به بازیکنان و همچنین سرمربی تیم خواستار پاسخگویی مدیریت باشگاه بودند . مجید نامجو مطلق سرمربی زرد پوشان نیز که از وضعیت موجود نگران بود به طور شفاهی در رختکن از سمت خود استعفا داد .

از نکات جالب این دیدار تشویق بازیکن نوجوان بوشهری از سوی تماشاگران حاضر در استادیوم بود که بازی خوبی را از خود به نمایش گذاشت . با این نتیجه تیم آلومینیوم در جدول رده بندی گروه الف با ۳ تساوی ، ۲ باخت و کسب ۳ امتیاز یازدهم است .

درر بازیهای گروه ب نیز تیم شهرداری بندرعباس در کرمانشاه با شکست 3 بر صفر هفته تلخی را برای هواداران هرمزگانی رقم زد . شهرداری در نیمه دوم این مسابقه با اخراج مکی شریفی ده نفره شده بود .

نارنجی پوشان شهرداری با ۲ تساوی، ۳ باخت و کسب ۲ امتیاز در مکان یازدهم جدول رده بندی گروه ب قرار دارند .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL