آذرخش در یک قدمی لیگ برتر

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته چهارم مرحله نهایی رقابتهای لیگ دسته یک فوتسال باشگاههای کشور عصر یکشنبه  دهم اسفند ماه تیم آذرخش سرخون در سالن فجر به مصاف تیم  رسالت کرمان رفت . نتیجه این دیدار برای مشخص شدن تیم صعود کننده به لیگ برتر از اهمیت بالایی برخوردار بود نارنجی پوشان  4 امتیازی و رده دومی آذرخش در حالی به مصاف تیم 2 امتیازی و رده سومی رسالت می رفت که در دیدارهای قبلی توانسته بود 3 بار این تیم را شکست دهد .

شاگردان عباس روزپیکر که می خواستند به هر رقمی شده 3 امتیاز خانگی را به دست آورند از همان ابتدا بازی را به صورت هجومی آغاز کردند و توانستند در دقیقه 4 توسط سعید رضوانی به گل اول دست یابند ، بازی خوب و دیدنی آذرخش همچنان ادامه داشت تا این بهزاد میری زاده باشد که در دقیقه 15 توانست دومین گل تیم آذرخش را به ثمر رساند تا نارنجی پوشان با خیال راحت تر به ادامه این دیدار بپردازند . تلاش دو تیم در 5 دقیقه پایانی گلی در بر نداشت تا نیمه نخست با برتری آذرخش به اتمام برسد . با شروع نیمه دوم تیم کرمانی که همه چیز را از دست رفته می دید سعی بر جبران گلهای خورده داشت و با بیرون کشیدن دروزابان و اضافه کردن یک یار دیگر با تاکتیک 5 نفره در دقیقه 32 یکی از گلها را جبران نمود . پس از این گل نارنجی پوشان آذرخش که نمی خواستند اتفاق دیدار قبل بار دیگر تکرار شود با هوشیاری بیشتری به ادامه بازی پرداختند . تیم رسالت کرمان در دقایق پایانی آذرخشی ها را کاملا در دفاع فرو برده بودند و پس از خطای محمد بنی اسدی بر روی دروازبان کرمانی و 6 خطایی شدن آذرخش این تیم رسالت بود که در فاصله ی 2 دقیقه مانده به پایان بازی می توانست از روی نقطه پنالتی همه چیز را به تساوی بکشد اما واکنش خوب محمد خرم دروازبان تیم آذرخش این فرصت برای کرمانی ها از دست رفت . تنها 15 ثانیه به پایان بازی وقت مانده بود که بر روی پرتاب بلند محمد خرم این بهزاد میری زاده بود که با ضربه سر زیبا دومین گل خودش و سومین گل آذرخش را وارد دروازه حریف کرد تا سالن فجر را غرق در شادی کند . با این پیروزی تیم آذرخش 7 امتیازی شد و در صورت گرفتن امتیاز در دیدار پنجشنبه 14 اسفند ماه مقابل تیم کاشی نیلو اصفهان برای اولین بار هرمزگان را صاحب نماینده در لیگ برتر خواهد کرد .

در دیگر دیدار همزمان در دربی اصفهان تیم کاشی نیلو با حساب 6 بر یک از سد تیم آینده گستر عبور کرد تا اولین تیم صعود کننده به لیگ برتر باشد ، تیم آذرخش هم تنها با یک تساوی از دو دیدار پیش رو می تواند به عنوان دومین تیم راهی لیگ برتر شود .

 

گزارش : علی آرمان نژاد  /  عکس : رضا چشم براه

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL