پایانی برای والیبال المهدی

http://s6.picofile.com/file/8233308350/Hormozgani_Net_Armannezhad1_Copy.jpg

پایانی برای تیم والیبال آلومینیوم المهدی هرمزگان در رقابت های لیگ برتر باشگاه های کشور

 

http://s6.picofile.com/file/8233310576/Hormozgani_Net_Armannezhad1.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، در چارچوب هفته شانزدهم رقابت های لیگ برتر والیبال باشگاه های کشور تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان دیشب بیست و سوم دی ماه در سالن فجر بندرعباس با حساب ۳ بر ۲ نتیجه را به میهمان خود جواهری گنبد واگذار نمود.

شاگردان اعرابی در این مسابقه ست های دوم و سوم را با امتیازات ۲۷بر ۲۵و ۲۵بر ۲۲به سود خود به پایان رساندند اما در ست های اول و چهارم با امتیازات ۲۵بر ۲۱و ۲۶بر ۲۴به حریف واگذار نمودند تا کار به ست پنجم کشیده شود، در ست پنجم نیز مطابق دیگر دیدارهای خانگی کاری را از پیش نبرد و این بار با نتیجه ۱۵بر ۹مغلوب تیم جواهری گنبد شد.

تیم آلومینیوم برای ماندن در لیگ برتر باید این دیدار را به سود خود به پایان می رساند تا از رقیب خود یعنی تیم جواهری عقب نمی ماند که با ثبت این نتیجه، تنها با ۲برد و ۱۵باخت و در مجموع با 11 امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی قرار گرفت تا کارش برای بقا در لیگ برتر والیبال سخت و دشوار شود و یا به نوعی امیدهایش برای ماندن در لیگ برتر کمرنگ گردد.

البته مشکلات مالی و حواشیح ایجاد شده پیرامون آن را مهمترین عامل در بر هم ریختن تمرکز بازیکنان و کادرفنی و عدم نتیجه گیری این تیم را می توان به حساب آورد .

در ضمن این دیدار هم مانند دیدار گذشته خانگی آلومینیوم توسط صدا و سیمای خلیج فارس به طور زنده پخش نگردید و البته اسکوربورد خاموش سالن نیز مزین بر علت بود.

 

http://s7.picofile.com/file/8233308526/Hormozgani_Net_Armannezhad2.jpg


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL