صعود نارنجی پوشان شهرداری به لیگ برتر فوتبال ساحلی

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته سیزدهم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال ساحلی کشور عصر امروز جمعه 23 مهرماه در زمین ساحلی غدیر، تیم شهرداری بندرعباس توانست با کسب برتری پر گل مقابل تیم دانش فسا یک هفته مانده به پایان مسابقات ضمن حفظ صدرنشینی، راهی رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور شود.

http://s9.picofile.com/file/8270877734/Hormozgani21.jpg

نارنجی پوشان شهرداری که در بازی رفت در فسا با 10 گل از سد تیم دانش این شهر گذشته بودند، در این دیدار نیز توانستند با یک بازی هجومی و قاطع نتیجه بازی رفت را تکرار و با 10 گل حریف خود را در هم بکوبند و با یک برد قاطع پس از یک سال غیبت دوباره راهی لیگ برتر شوند.

برای نارنجی پوشان بندر پوریا سورویی(3 بار)، سجاد عبدالله پور(2 بار)، مصطفی خاقانی(2 بار)، محمد پویه، فاروق پسنده و احسان درا موفق به گلزنی شدند.

شاگردان حمید رضایی پور با این پیروزی 23 امتیازی شدند و بازی هفته ی پایانی مقابل تیم بیمارستان قلب شیراز حکم یک بازی تشریفاتی را برایشان خواهد داشت.

از نکات قابل توجه در این دیدار حضور عباس امینی زاده شهردار و رئیس جدید هیئت فوتبال بندرعباس و همچنین اعضای شورای اسلامی شهر بندرعباس در بین تماشاگران بود که در پایان بازی از بازیکنان و کادر فنی در جهت کسب نتایج خوب و افتخار آفرینی تشکر نمودند.

 

مسابقات لیگ دسته اول فوتبال ساحلی باشگاههای کشور با حضور 7 تیم به صورت رفت و برگشت روزهای پایانی خود را سپری می کند که فعلا صعود تیم شهرداری بندرعباس قطعی شده است و برای مشخص شدن دیگر تیم صعود کننده و تیم های سقوط کننده باید تا هفته پایانی منتظر ماند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL