برتری پرگل آذرخش در هفته هشتم لیگ برتر

هرمزگانی دات نت، از چارچوب هفته هشتم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور  عصر جمعه ۲۷ مردادماه در سالن فجر بندرعباس تیم آذرخش پس از چند هفته ناکامی  با نتیجه پر گل ۵ بر یک موفق به شکست تیم رده سومی  تأسیسات دریایی شد.

در نیمه اول این دیدار شاهد بازی نزدیکی از سوی دو تیم بودیم که تیم تاسیسات در دقایق پایانی بر روی اشتباه بازیکنان اذرخش به گل اول دست یافت. در نیمه دوم تیم اذرخش که چیزی برای از دست دادن نداشت فشار حملات خود را بر روی دروازه ی تیم مهمان افزایش داد و نتیجه آن به ثمر رساندن ۵ گل و دست یابی به یک برد ارزشمند بود، در این دیدار برای نماینده استان بهزاد میری زاده (۲ گل)، امین نصرالله زاده (۲ گل) و میلاد چراغی موفق به گل زنی شدند. 

آذرخش بندرعباس با این پیروزی با کسب ۶ امتیاز در رده یازدهم جدول رده‌بندی مسابقات قرار گرفت و تیم تأسیسات دریایی تهران ۱۵ امتیاز در رده سوم باقی ماند.

از نکات قابل‌توجه این دیدار می‌توان به سکوت یک‌دقیقه‌ای بازیکنان و هواداران در ابتدای این مسابقه به احترام شهید مدافع حرم، محسن حججی اشاره کرد.

گرمای بیش از حد سالن فجر و نبود تهویه مناسب به مانند مسابقات قبلی خانگی اذرخش که اعتراض هواداران، کادر فنی دو تیم و بازیکنان را به همراه داشت.

مصدومیت مسعود محمدی در نیمه دوم و جایگزینی محمد خرم درون دروازه اذرخش که با مهار سه موقعیت تک به تک سهم به سزایی در کسب این پیروزی داشت .

همچنین از دیگر اتفاقات این دیدار حضور مسئولان سیاسی و ورزشی استان در سالن فجر و حضور در رختکن تیم فوتسال آذرخش پیش از شروع دیدار و قول برطرف شدن مشکلات مالی این تیم بود.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL