تساوی تلخ آذرخش در دیدار خانگی مقابل مقاومت

به گزارش هرمزگانی دات نت، در اخرین دیدار هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصر دیروز تیم آذرخش سرخون بندرعباس در سالن فجر بندر به مصاف مقاومت قرچک رفت. تیم آذرخش بازی را هجومی آغاز کرد و در همان دقیقه اول تا یک قدمی باز کردن دروازه حریف نیز پیش رفت اما این تیم میهمان بود که توانست روی اشتباه بازیکنان اذرخش به گل اول بازی دست یابد. اما در ادامه شاگردان روزپیکر به بازی هجومی خود ادامه دادند تا در دقیقه آخر  توسط میثم خیام کار را در نیمه اول به تساوی کشاندند.

در نیمه دوم زردپوشان آذرخش یک بازی کاملا هجومی و یکطرفه را به محرض نمایش گذاشتند و موقعیت های گلزنی یکی پس از دیگری توسط دروازه بان یا مدافعین مقاومت از روی خط دروازه به بیرون هدایت می شد، حتی تیرک دروازه هم توسط برمشوری به لرزه درآمد اما دروازه تیم مهمان باز نشد تا اینکه  ۹ دقیقه مانده به پایان بازی  میثم خیام توانست دومین گل خود و تیمش را به ثمر برساند و کار را برای قرچک سخت تر کند. در ادامه بازی هجومی آذرخش ادامه داشت اما موقعیت ها یکی پس از دیگری از دست می رفت تا اینکه در ۴ دقیقه به پایان بازی تیم مقاومت برای جبران شکست  ۵ نفره به سمت دروازه آذرخش حمله ور شد و حاصل آن دوباره با یک گل بخودی دیگر کار به تساوی کشیده شد تا در پایان علی رغم یک بازی تماشایی از سوی آذرخش، طعم تلخ تساوی در دقیقه آخر بازی کام تماشاگران بندری را تلخ نماید.

با کسب این نتیجه تیم آذرخش بندرعباس با ۱۰ امتیاز در رده یازدهم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال کشور قرار گرفتند.

از نکات قابل توجه بهبود تهویه سالن فجر بندرعباس پس از نصب اسپلیت جدید بود که باعث کم شدن توقفات بی جای بازی و فضای بهتر برای تماشاگران بود.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL