برد شهرداری در ضربات پنالتی مقابل نایب قهرمان لیگ برتر

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، از سری مسابقات هفته بیست و یکم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه‌های کشور دیشب تیم‌ شهرداری بندرعباس در زمین ساحلی غدیر به مصاف تیم رده دومی شهریار ساری رفت. که این دیدار جنجالی و پرحاشیه در نهایت با برتری نارنجی پوشان شهرداری در ضربات پنالتی همراه بود.

در ابتدا بازی به صورت پایاپای دنبال می شد و در حالی که ضربات سنگین سجاد عبداله پور در دو نوبت تیرک دروازه حریف را به لرزه درآورد این تیم شمالی بود که بر روی اشتباه مدافعین شهرداری توانست با دو گل پیش بیفتد، در وقت سوم بازی نارنجی پوشان شهرداری که نمی خواستند بازنده آخرین دیدار خانگی خود در این فصل لیگ برتر باشند بر حملات خود پافشاری کردند که توانستند در سه نوبت توسط  پوریا سورویی دو بار و موسی خاکش زاده  به گل دستم یابند، تا به برتری در این بازی نزدیک شوند ، در حالیکه ثانیه های پایانی بازی در حال انجام بود در یک تصمیم جنجالی داور نخست بازی شوت بازیکن تیم شهریار که توسط وحیدی دروازه بان شهرداری بر روی خط مهار شده بود به عنوان گل اعلام شد تا دقایقی از بازی با اعتراض شدید بازیکنان و کادر فنی شهرداری همراه باشد که با کارت های زرد از طرف داور مواجهه شدند . در نهایت این دیدار در وقت‌های قانونی و اضافه با ‌تساوی سه بر سه پایان یافت  که تیم شهرداری با درخشش دروازه بان خود منصور مدارایی در ضربات پنالتی با نتیجه سه بر دو مقابل حریف قدرتمند خود پیروز شد.

شاگردان رضائی پور با کسب این پیروزی ۱۸ امتیازی شد و در رده هشتم جدول رده‌بندی قرار گرفت و تیم شهریار ساری هم با ۴۲ امتیاز نایب قهرمانیش در فاصله یک هفته مانده به پایان رقابت‌ها تثبیت شد.

لازم به ذکر است که تیم شهرداری بندرعباس در اقدامی غیر منتظره در هفته گذشته در حالیکه با تیم ایفا اردکان یزد مسابقه داشت به دلیل آنچه مشکل مالی عنوان شده است از سفر و شرکت در این دیدار سر باز زد .

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL