ساحلی بازان شهرداری بندرعباس همنام چابهاری خود را ۱۷ تایی کرد

هرمزگانی دات نت، تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در چارچوب هفته بیستم و دوم و پایانی مسابقات لیگ برتر فوتبال ساحلی باشگاه های کشور دیشب ( نوزدهم مهرماه ۹۷ ) در زمین ساحلی غدیر بندرعباس موفق شد با نتیجه پرگل ۱۷ بر ۱ تیم شهرداری چابهار را گلباران کند و با کسب عنوان چهارمی به کار خود در این فصل از رقابتهای لیگ برتر به پایان برساند.

http://s9.picofile.com/file/8339728676/faroogh_p1.jpg

 

فاروق پسنده که شانس زیادی برای کسب عتوان آقای گلی این رقابتها داشت با فداکاری و همکاری دیگر بازیکنان شهرداری موفق شد در این دیدار ۱۳ بار دروازه حریف خود را باز نماید و با به ثمر رساندن در مجموع ۴۶ گل عنوان آقای گلی لیگ برتر امسال را از آن خود نماید.

دیگر گلهای تیم شهرداری را پوریا سورویی ۲بار ، رضا امیری و سجاد عبدالله پور به ثمر رساندند.

 

با این نتیجه تیم شهرداری بندرعباس با کسب ۴۴ امتیاز ، به عنوان چهارمی لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور رسید در ضمن شاگردان رضایی پور موفق شدند با به ثمر رساندن ۱۱۶ گل در طول مسابقات بهنرین خط حمله این رقایتها را نیز از آن خود نمایند.

تیم شهرداری بندرعباس در طول این مسابقات به ۱۴ برد ، یک برد در وقتهای اضافه، ۷ شکست، ۱۱۶ گل زده و ۶۱ گل خورده با تفاضل ۵۵+ و در مجموع با ۴۴ امتیاز به کار خود پایان داد.

در فصل گذشته این رقابت ها تیم شهرداری بندرعباس در جایگاه هشتم جدول رده بندی ایستاد و تیم شهردارى چهابهار نیز که نخستین سال حضورش در لیگ برتر را تجربه می کرد به همراه پیام کویر اردکان به لیگ دسته اول سقوط کرد و تیم پارس جنوبی بوشهر با کسب ۵۶  امتیاز قهرمان این رقابتها شد.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL