شاهکار آذرخش در گام نخست لیگ برتر

به گزارش هرمزگانی دات نت، در چارچوب هفته اول از مسابقات لیگ برتر فوتسال باشگاه‌های کشور تیم فوتسال آذرخش بندرعباس عصر امروز (۱۴ تیرماه ماه) در سالن شهید ابوالفتحی شیراز به مصاف تیم ارژن شیراز رفت.

نارنجی پوشان آذرخش در حالی پا به این مسابقه گذاشتند که کمتر از یک هفته از آغاز تمریناتشان نگذشته بود و نه برنامه ای جهت آمادگی سازی بدنی و نه مسابقه ای دوستانه جهت محک زدن تیم برگزار کردند. در آن طرف تیم شیرازی نیز شرایطی مشابه آذرخش را تجربه میکرد با این تفاوت که آنها دو هفته زودتر تمرینانتشان را آغاز کرده بودند.

با این تفاسیر با شروع بازی دو تیم ابتدا به محک یکدیگر پرداختند و بازی پایاپای دنبال میشد، با به اتمام رسیدن ۵ خطای آذرخشی در نیمه نخست دو پنالتی نیز نصیب تیم میزبان شد که با درخشش عارف شبانه گرد دروازبان آذرخش یکی از پنالتی ها مهار و تنها حاصل تلاش تیم ارژن زدن یک گل از روی نقطه پنالتی بود تا نیمه نخست با همین تک گل به سود میزبان به پایان برسد.

در نیمه دوم نیز بازی با همان وضعیت نیمه اول دنبال شد که در اواسط این نیمه با شوت فوق العاده زیبا بهزاد میری زاده گل تساوی برای آذرخشی ها به ثمر رسید و در ادامه با سیوهای پیاپی عارف شبانه گرد دروازه آذرخش همچنان بسته باقی ماند تا اینکه در فاصله سه دقیقه مانده به پایان بازی از روی یک ضربه ایستگاهی با شوت محمد بنی اسدی کاپیتان آذرخش گل دوم نیز برای این تیم به ثمر رسید و در ادامه بر روی حرکت تکنیکی امین نصراله زاده گل سوم نیز برای آذرخشی ها به ثمر رسید تا این تیم بندر باشد که موفق شد در شیراز بازی باخته را به برد عوض نماید.

با کسب این برد شاگردان عباس روزپیکر ۳ امتیاز دیدار نخست را کسب نمودند و به دلیل تفاضل گل کمتر در رده ششم جدول رده بندی قرار گرفتند.

برای این فصل سه بازیکن جدید به نامهای اسحاق سورغالی از تیم ارژن شیراز و پوریا گلشنی از پارسیان شهر قدس و علیرضا صابری از بازیکنان خوش آتیه هرمزگانی به تیم آذرخش اضافه شدند و شش بازیکن از تیم جوانان آذرخش  نیز به تیم بزرگ‌سالان اضافه شدند که بتوانند سال خوبی را در کنار دیگر بازیکنان برای فوتسال استان به رقم بزنند.

همچنین سینا احمدیان پور و محمدرضا دهقانی به دلیل مسائل شخصی از حضور در این فصل از مسابقات انصراف دادند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL