یک امتیاز حاصل نتایج نمایندگان استان در هفته نخست لیگ دسته یک فوتسال

هرمزگانی دات نت،  تیم‌ های آیندگان و فولاد ، نمایندگان هرمزگان در نخستین دیدار خود در لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور خارج‌ از خانه به مصاف حریفان خود رفتند.
 در هفته اول لیگ دسته اول فوتسال باشگاه‌های کشور عصر دیروز، پنج شنبه سی ام بهمن ماه دو نماینده هرمزگان خارج از خانه به مصاف حریفان خود رفتند.
 تیم‌ آیندگان که به تازگی به لیگ دسته یک صعود کرده است در سالن شهید پایداری فر تهران به مصاف سفیر گفتمان این شهر رفت که در پایان با نتیجه یک بر صفر مغلوب میزبان خود شد.
فولاد هرمزگان دیگر نماینده استان در قرچک با شهرداری این شهر دیدار نمود که این بازی در پایان با نتیجه یک یک مساوی به پایان رسید. تک گل فولاد هرمزگان را امیر خون جهان به ثمر رساند.‌
رقابت های لیگ دسته اول فوتسال باشگاه های کشور با حضور ۲۶ تیم در چهار گروه برگزار می شود و از هر گروه دو تیم جواز حضور در مرحله بعدی را کسب می‌کنند.
تیم فولاد هرمزگان که با خرید امتیاز تیم آذرخش پا به این رقابت ها گذاشته است در گروه نخست  با تیم های شهرداری قرچک، خانه صنعت کرمانشاه ، نما سازان ساحل آبادان ، عقاب تبریز ، فولاد زرند ایرانیان و شهدای جوار ۶۵ ایلام هم گروه است.
آیندگان هرمزگان که مقتدرانه از لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور به لیگ یک راه یافت در گروه سوم با تیم های شاهین کرمانشاه ، اسپیناس قزوین، ایرالکو اراک ، سفیر گفتمان تهران و مبل کریمی البرز هم گروه است.

FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL