هفتمین قهرمانی ساحلی بازان شهرداری بندرعباس

هرمزگانی دات نت، تیم فوتبال ساحلی بانوان شهرداری بندرعباس موفق شد برای هفتمین بار عنوان  قهرمانی لیگ برتر را از آن خود نماید و هفتمین قهرمانی خود را در زمین ساحلی بندرعباس جشن گرفت.

رقابت‌های لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور شب گذشته (۲۲ مهرماه) با کسب  عنوان قهرمانی تیم شهرداری بندرعباس به پایان رسید.

در آخرین دیدار این رقابت‌ها در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار گردید، تیم شهرداری با نتیجه پر گل ۱۱ بر ۲ تیم ملوان بندر ترکمن را شکست داد تا با کسب ۹ امتیاز مقتدرانه بر سکوی قهرمانی قرار گیرد. ساحلی بازان شهرداری در دو دیدار قبلی خود در مرحله نهایی به ترتیب با نتیجه 5 بر 4 پیکان تهران را شکست داد و در بازی دوم با نتیجه از 4 بر 2 از سد تیم خاتون بم عبور کرد.

نماینده استان در مرحله ابتدایی این رقابتها که در یزد برگزار گردید به ترتیب تیم ستارگان مکران سیریک دیگر نماینده استان را با نتیجه 7 بر 2 مغلوب کرد، در بازی دوم با نتیجه 4 بر 3 تیم ذولفقار جم را از پیش رو برداشت و در بازی سوم با نتیجه پرگل 12 بر 1 تیم خاتون بم را در هم کوبید و در بازی آخر با حساب 7 بر دو از سد تیم گلساپوش یزد عبور کرد تا با اقتدار راهی مرحله نهایی گردد.

نماینده هرمزگان با این قهرمانی با هفت عنوان قهرمانی و دو نایب قهرمانی همچنان پر افتخارترین تیم لیگ برتر کشور است.

همچنین وجیهه ژاله از تیم پیکان تهران با ۲۴ گل زده خانم گل این دوره از رقابت‌ها انتخاب شد.

مرحله نهایی لیگ برتر فوتبال ساحلی بانوان کشور با حضور ۴ تیم برتر راه یافته از مرحله ابتدایی به مدت ۳ روز در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد.

عکاس : اصغر سالاری

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL