گام نخست صنایع هرمزگان در لیگ برتر بسکتبال

هرمزگانی دات نت، هفته نخست لیگ برتر بسکتبال با جدال تماشایی و نزدیک دو تیم صنایع هرمزگان و اکسون تهران آغاز شد.

از سری رقابت‌های هفته اول لیگ برتر بسکتبال و از گروه ب ، صنایع هرمزگان در اولین گام خود در لیگ برتر از ساعت 15 پنج‌شنبه 29 مهرماه  1400 در سالن آزادی تهران به مصاف تیم  اکسون تهران رفت، که در یک جدال تماشایی و نزدیک  با نتیجه نزدیک ۷۶ بر ۷۱ و در وقت های اضافه مغلوب حریف تهرانی خود شد.

تیم اکسون در کوارترهای اول، و چهارم با نتایج 16 بر 15 و 18 بر 15 برنده شد و کوارترهای دوم و سوم را 14 بر 17 و 18 بر 19  به حریف جنوبی خود واگذار کرد تا با تساوی 66 بر 66، تیم برنده در وقت اضافه مشخص شود. نتیجه جدال دو تیم در وقت اضافه نخست، 10 بر 5 و در مجموع 76 بر 71  به سود تیم  تهرانی بود.

محمد یزدان‌پناه 16 امتیاز و 7 ریباند و محمد دلیرزهان 20 امتیاز برای صنایع هرمزگان به دست آوردند.

نماینده استان در گروه ب رقابت‌های لیگ برتر بسکتبال با تیم‌های مهرام تهران، شیمیدر قم، فولاد مبارکه سپاهان، صنعت مس رفسنجان، اکسون تهران، آویژه صنعت پارسا و رعد پدافند هوایی هم گروه می باشد که این رقابتها به صورت متمرکز در تهران برگزار می گردد.

پس از انصراف تیم شهرداری بندرعباس از حضور در لیگ برتر و واگذاری امتیاز خود به تیم صنایع هرمزگان، رضا هنگام‌پور سرمربی دو فصل گذشته تیم شهرداری، در این فصل هدایت تیم تازه لیگ برتری شده صنایع پشتیبان هرمزگان را بر عهده دارد.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL