شهرداری در کورس مدعیان صعود

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته یازدهم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عصر پنجشنبه  (30/5/1393) تیم شهرداری بندرعباس در زمین  ساحلی غدیر به مصاف تیم شهیدجهان نژادیان آبادان رفت .

 قضاوت این دیدار بر عهده مرتضی رهگشای ، علی اکبر زارعی مقدم ، محمد شریفی و حامد شهریار پناه بود و حسین ربیحاوی ناظر داوری را برعهده داشت .
نارنجی پوشان شهرداری در حالی به مصاف قهرنشین این گروه می رفتند که برای باقی ماندن در کورس صعود به مرحله نهایی نیاز مبرم به سه امتیاز این دیدار داشتند و این در حالی بود که حمید رضائی پور سرمربی شهرداری، چهاربازیکن کلیدی خود را به دلیل مصدومیت در اختیار نداشت .
در این دیدار سخت و نفسگیر که با استقبال خوب ورزش دوستان هرمزگانی همراه بود تیم شهرداری بندرعباس با لباس های نارنجی به مصاف آبی پوشان آبادانی رفت که توانست در لحظات پایانی با احتساب 2 بر یک به برتری دست یابد و همچنان شانس خود را برای صعود به مرحله بعد حفظ نماید .
در این مسابقه برای شهرداری بندرعباس حمید رضایی پور و فاروق پسنده موفق به گلزنی شدند و  تک گل شهید جهان نژادیان را حمید جلیلی به ثمر رساند .
با ثبت این نتیجه نماینده استان با کسب  17 امتیاز در مکان سوم جدول رده بندی گروه جنوب قرار گرفت و تیم شهید جهان نژادیان با 3 امتیاز همچنان در قهر جدول باقی ماند  .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL