اختتامیه جشن عکس هرمزگان

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، مراسم اختتامیه سومین نمایشگاه جشن عکس هرمزگان مورخ 11 دی ماه در فرهنگسرای طوبی بندرعباس برگزار شد . در نمایشگاه 52عکس از 28 عکاس  در دو بخش آزاد (تک عکس) و بخش بندرعباس ( مجموعه عکس ) از مورخ 6 دی ماه به مدت شش روز در نگارخانه کورش گرمساری به نمایش گذاشته شده بود کهعلاوه بر نمایشگاه منتخب عکس‌های اعضای انجمن، گرامی‌داشت منصور نعیمی هنرمند پیشگام‌ هرمزگانی، نشست‌ها و کارگاه‌های آموزشی نیز برگزار گردید .

در این مراسم که جمعی از مسئولین استان نیز حضور داشتند ، از زحمات استاد منصور نعیمی به پاس سعی و تلاش در حوزه فرهنگی و هنری استان تقدیر به عمل آمد .

از نکات جالب در این مراسم کناره گیری جناب آقای حسام الدین انصاریان از سمت ریاست انجمن عکاسان بندرعباس و واگذاری آن به جناب آقای حسن بردال نام برد و همچنین تقاضای ایشان از شهردار  و شورای شهر بندرعباس برای ایجاد فضایی جهت احداث موزه و بایگانی عکسهای قدیمی و تاریخی هرمزگان در آن و نیز قولی که از مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان بابت در اختیار قراردادن فضایی آموزشی برای اعضای انجمن عکاسان گرفتند .

در پایان مراسم از برگزیدگان سومین جشنواره جشن عکس هرمزگان  ( خانوم سمیرا پورکهندلی عکاس برگزیده ، علیرضا معماریانی ، فرشید دریانوس ، مهدی نهنگ – و حسین پیغامی – برگزیده مجموعه عکس ) با اهدای لوح یادبود تقدیر به عمل آمد .

 

گزارش تصویری :   

 

گزارش و عکاس : علی آرمان نژاد

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL