برتری آذرخش مقابل شهروند

http://s6.picofile.com/file/8210252192/Hormozgani_13_6_Copy.jpg

برتری نارنجی پوشان آذرخش مقابل شهروند ساری در هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال

 

http://s3.picofile.com/file/8210252318/Hormozgani_13_6.jpg

 

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته هجدهم رقابتهای لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور عصرامروز تیم آذرخش سرخون در سالن فجر بندرعباس مقابل تیم شهروند ساری به برتری دست یافت.

در این دیدار هم مانند دیدارهای گذشته نارنجی پوشان آذرخش از حمایت پرشور هواداران خود در سالن فجر بهره می بردند و امیدوار بودند با یک بازی خوب سه امتیاز این دیدار خانگی را از آن خود نمایند.

عباس روزپیگر سرمربی آذرخش از ترکیب عارف شبانه گرد، هادی نظری، محمد حسینی‌نژاد،سینا احمدیان پور، سعید رضوانی، میلاد چراغی، عارف محمدی، محمد زاهدی، احسان برتیا، محمدرضا دهقانی، امین نصراله زاده استفاده کرد و با توجه به مصدومیت محمد خرم ، سینا بخشی و محرومیت بهزاد میری زاده و محمد بنی اسدی ، عباس روزپیکر به دلیل  کمبود بازیکن به ناچار در این دیدار از مجید احمدی مصدوم نیز استفاده کرد.

در این دیدار ابتدا سینا احمدیان پور تیم آذرخش را پیش انداخت اما در ادامه گل تساوی را از حریف دریافت نمود تا نیمه نخست با تساوی یک بر یک به پایان برسد.

با شروع نیمه دوم تیم آذرخش طوفانی آغاز کرد و این عارف محمدی بود که با یک گل فوق العاده تیم آذرخش را جلو انداخت و در ادامه بازی خوب تیم آذرخش با گل احسان برتیا کامل شد تا این دیدار حساس در پایین جدول با برتری 3 بر 1 نارنجی پوشان آذرخش پایان پذیرد.

نارنجی پوشان آذرخش در روزی که بازیکنان با تجربه خود را در اختیار نداشتند، امیدوار کننده ظاهر شدند و با این برد و کسب 20 امتیاز و برحسب تفاضل گل و یک بازی کمتر در رده یازدهم جدول این رقابتها جای گرفتند .

این دیدار نیز همانند چندین بازی قبل از سوی صدا و سیمای مرکز خلیج فارس بصورت زنده برای علاقه مندان به آذرخش در نقاط مختلف استان پخش نگردید.

در ضمن محمد خرم دروازه بان تیم  آذرخش به علت مصدومیت از ناحیه کمر  ادامه رقابتهای لیگ برتر فوتسال را از دست داد .

گزارش و عکس  : علی آرمان نژاد / هرمزگانی دات نت


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL