مربی خوش اخلاق فوتبال هرمزگان به دیار باقی شتافت

http://s7.picofile.com/file/8248621500/Hormozgani_kambiz_rahimi_Copy.jpg

http://s7.picofile.com/file/8248621534/Hormozgani_kambiz_rahimi.jpg

.

هرمزگانی دات نت، کامبیز رحیمی مربی باسابقه و با اخلاق  فوتبال هرمزگان صبح امروز در سن 54 سالگی بر اثر ایست قلبی دعوت حق را لبیک گفت و به دیار باقی شتافت.

.

مرحوم کامبیز رحیمی متولد یکم خرداد ماه سال 1340 می باشد که فوتبال خود را از زمین خاکی و محلات  شروع کرد. اولین تیم رسمی اش تیم جم بود و بعد جذب تیم سینگو شد و در تیم های  جهانگیر  و برق نیز بازی کرده است.

.

رحیمی در سال 65 کار مربیگری را شروع کرد و توانست به اولین افتخار مربیگری خود یعنی قهرمانی در جام شهدای کاوه بندر عباس دست یابد  و سال بعد نیز به عنوان نایب قهرمانی برسد.

.

در سال 1366 اولین دوره مربیگری فوتبال را گذارانید و با شرکت در دوره ها و کلاسهای بالاتر توانست به درجه مربی بین المللی کنفدارسیون آسیا دست یابد و به عنوان مدرس رسمی فدراسیون فوتبال جمهوری اسلامی ایران نیز فعالیت کند، وی به فوتبال پایه و آموزش اهمیت زیادی می داد و مدیریت مدرسه فوتبال کامبیز رحیمی را نیز بر عهده داشت.

.

در طول سالهای 68 الی 73 سر مربی تیم های منتخب امید – جوانان و نوجوانان استان را بر عهده داشت و سال 1372 مقام چهارم جوانان کشور را تصاحب کرد و با مربیگری خود تیم امید هرمزگان را به مقام سوم امیدهای کشور ، تیم دانشگاه آزاد را به مقام سوم و دانشگاه علوم پزشکی را به مقام دوم کشور رساند، در سال 1387 مسئول کمیته آموزش هیات فوتبال استان شد .

.

وی سابقه مربیگری در تیم‌های منتخب آموزشگاههای استان ، شهرداری بندرعباس، آلومینیوم هرمزگان، نخلاب، آزادی و جهانگیر  و منتخب هرمزگان را در رده‌های سنی مختلف را در کارنامه ورزشی خود ثبت کرده است و به عنوان سرمربی هدایت تیم‌های مختلفی را در هرمزگان بر عهده داشته است.

.

 

این پیشکسوت فوتبال هرمزگان عصر امروز در قطعه ورزشکاران بهشت زهرای بندرعباس ( باغو ) به خاک سپرده شد.

 

.

 سایت هرمزگانی دات نت ، این واقعه ی ناگوار را به خانواده ی محروم رحیمی و جامعه ورزش هرمزگان تسلیت عرض می نماید.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL