خداحافظی محمد حسینی نژاد از دنیای فوتسال

محمد حسینی نژاد بازیکن محبوب و با اخلاق آذرخش سرخون بندرعباس با انتشار بیانه ای  از دنیای فوتسال خداحافظی کرد

http://s7.picofile.com/file/8247794226/8_1.jpg

به نام یگانه هستى بخش


هرمزگانی دات نت ، بیش از ده سال پیش که این باشگاه پایه گذارى شد و از زیر صفر شروع به کارکردیم هرگز باور نمیکردم شاهد این همه موفقیت و شگفتى باشم وازحضوردرموفقیت ها احساس غرور کنم. آذرخش براى من زندگى  بود ، جوانی و زندگى خود را براى بزرگ شدنش دادم و حالا نهال کوچک سالهاپیش به درختى تنومند وریشه دار تبدیل شده، خوشحالم که من هم سهم کوچکى دراین رشد و بالندگى داشتم،روزهاى بسیارطاقت فرسایى راگذراندیم ازسختیه مسابقات وتمرینات تابى معرفتى و نامهربانیه مسوولان پشت سرگذاشتیم تاالان به سطح اول کشوررسیدیم،افتخار میکنم که لحظات ناب و طلایى ورزشى ام با آذرخش سپرى شد، از همه کسانى که در این راه کمکم کردن دوستان،مربیان،هم بازى ها،همکاران عزیزم دراداره آتشنشانى وهواداران بى نظیر آذرخش که به جرأت میتوانم بگویم دردنیا بى همتا هستن سپاسگزارم وتشکر ویژه از خانواده ام که تمام این سالها حمایتم کردند و نبودنم،مصدومیت،ناراحتى ها و مشکلاتم را تحمل کردند. امیدوارم آذرخش به جایگاهى که لیاقت آن را دارد برسد و نماینده شایسته اى براى هرمزگان باشد.
خداحافظى بسیارتلخ است اما شرایطى به وجود آمده که مجبوربه ترک تیم محبوبم شدم از اینکه توانستم دراین سالها با افتخارپیراهن آذرخش را بپوشم به خود میبالم  و بسیار خرسندم که با وجدان آسوده از دنیاى بازى حرفه اى خداحافظى میکنم.

پایدار باشید❣خدایا شکرت❣ محمد حسینى نژاد.۸            –             ۱۵/خردادماه/۱۳۹۶

 

سایت هرمزگانی دات نت، ضمن تقدیر از این بازیکن با اخلاق ، برای ایشان در دیگر عرصه های زندگی  آرزوی موفقیت و سربلندی می نماید.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL