برتری آذرخش در واپسین ثانیه ها

به گزارش هرمزگانی دات نت، از هفته چهارم رقابتهای  لیگ برتر فوتسال باشگاه های کشور عصر دیروز تیم آذرخش سرخون در حضور سالن فجر بندرعباس میزبان تیم هئیت فوتبال قم بود.

در این دیدار که به صورت زنده از صدا و سیما پخش می شد نیز استقبال خوبی توسط هوادارن آدرخش صورت پذیرفت .

شاگردان روزپیکر که در سه دیدار گذشته متحمل شکست شده بودند ، امیدوار بودند که در این دیدار خانگی مقابل دیگر تیم انتهای جدول به اولین برد خود دست یابند. از همان ابتدای شروع بازی  آذرخشی ها بازی هجومی را در دستور کار خود قرار دادند که به فاصله سه دقیقه از شروع بازی ضربه محکم بهزاد میرزاده با دفع دروازه بان تیم هئیت قم همراه بود که بر روی ریباند این میثم خیام بود که گل اول را برای اذرخش به ثمر رساند، در ادامه تیم اذرخش نتوانست بازی هجومی خود را ادامه دهد و شاهد بازی کسل کننده ای از سوی دو تیم بودیم که  در ثانیه های پایانی نیمه نخست تیم  هئیت قم کار را به تساوی کشاند.
در نیمه دوم نیز آذرخش موقعیت هایی برای گلزنی ایجاد نمود که راهی به دروازه پیدا نکرد تا اینکه در فاصله ۱۳ ثانیه مانده به پایان مسابقه بر روی حرکت و پاس زیبای محمد بنی اسدی، این میثم برمشوری بود که برای دومین بار دروازه نماینده قم را باز کرد تا اذرخش به اولین برد خود دست یابد.
با ثبت این نتیجه تیم آذرخش با ۳ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی قرار گرفت.

از حواشیح این دیدار تاخیر ۲۰ دقیقه ای  شروع بازی  به دلیل عدم حضور به موقع عوامل نیروی انتظامی ، گرمای وحشتناک سالن فجر که صدای بازیکنان و کادر فنی دو تیم ، تماشاگران و همچنین جناب آقای ناظم الشریعه سرمربی تیم ملی که برای دیدن بازی دو تیم به بندرعباس آمده بود  را نیز به در اورد و  ورود یک گربه به سالن مسابقه آن هم در حین گرم کردن بازیکنان  که صحنه ی جالبی را رقم زد.

 

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL