شکست تلخ آذرخش در واپسین ثانیه ها

تیم آذرخش بندرعباس که در ثانبه های ابتدایی بازی با گل زاویه بسته محمد بنی اسدی از حریف خود پیش افتاد، در واپسین ثانیه های بازی به همان شکل دروازه ی خود را باز شده دید تا متحمل یک شکست تلخ خانگی شود .

به گزارش هرمزگانی دات نت، از سری مسابقات هفته شانزدهم لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور تیم‌ آذرخش عصر امروز در سالن فجر بندرعباس به مصاف تیم ملی حفاری اهواز رفت.

در این بازی نزدیک و پایاپای ابتدا تیم آذرخش در همان ابتدای کار توسط محمد بنی اسدی به گل اول دست یافت اما طولی نکشید که دروازه خود را باز شده دید ، در ادامه شاگردان روزپیکر با فشار حملات خود توسط امین نصراله زاده با یک شوت دیدنی به گل دوم دست یافتند که در دقایق پایانی نیمه نخست این گل نیز توسط تیم ملی حفاری پاسخ داده شد تا دو تیم در نیمه اول با تساوی ۲ بر ۲ به رختکن روند.

با شروع نیمه دوم این تیم ملی حفاری بود که نمابش بهتری از خود نشان داد و بر روی یک ضربه ایستگاهی به گل سوم نیز دست یافت . اما دیری نپایید تا این گل نیز با تیز هوشی امین نصراله زاده جبران شود و همه چیز با تساوی دنبال گردد . در حالی که بازی با نتیجه تساوی ۳ بر ۳ در حال پایان بود، این تیم ملی حفاری بود که در ثانیه های واپسین گل چهارم و برتری خود را به ثمر رساند تا سه امتیاز این دیدار را از آن خود نماید.

با این نیجه تیم آذرخش با همان ۱۷ امتیاز در مکان دهم جدول رده بندی باقی ماند .

از نکات این دیدار عدم حضور مسعود محمدی به دلیل سه اخطاره بودن و بهزاد میری زاده به دلیل مصدومیت در این دیدار بود  و سینا احمدیان پور هم از داور مسابقه کارت زرد دریافت نمود.

از حواشیح این دیدار نیز، جمعی از مسئولین سیاسی و ورزشی استان در نبمه نخست در سالن مسابقه حضور داشتند، تعدادی از تماشاگران با در دست داشتن بنر هایی خواستار حمایت مسئولین از نماینده استان بودند .


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL