برتری آذرخش در آخرین دیدار لیگ برتر فوتسال فصل۹۶

 هرمزگانی دات نت، از چارچوب هفته بیست و ششم و پایانی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور تیم آذرخش بندرعباس عصر امروز  چهارشنبه ۲۰ دی ماه میهمان تیم از پیش سقوط کرده پارسیان شهر قدس بود .

http://s8.picofile.com/file/8316403484/Hormozgani_az25.jpg

در این دیدار تیم آذرخش بود که توانست اولین توپ را از خط دروازه ها عبور دهد. اما در ادامه پارسیانی ها یک گل زدند و دو پنالتی را از دست دادند تا بازی در نیمه اول با تساوی پایان یاید. در اغاز نیمه دوم تیم اذرخش با روحیه مناسبتر وارد زمین شد و توانست از حریف پیش افتاده و برتری اش را با زدن گل سوم تثبیت کند. در دقایق پایانی و بعد از توقف بازی تیم پارسیان اختلاف را به حداقل رساند تا سه دقیقه پایانی مهیج باشد. در این لحظات با سیستم پاورپلی تیم پارسیان به گل تساوی رسید. اما در لحظات بایانی تیم اذرخش دو گل دیگر به ثمر رساند تا در نهایت شاگردان عباس روزپیکر این دیدار را با حساب ۵ بر ۴ به سود خود به پایان رساندند، تا ضمن کسب این برد در مجموع با  ۳۵ امتیاز در رده هفتم جدول رده بندی لیگ برتر فوتسال باشگاههای کشور قرار گیرند.

برای آدرخش میثم برمشوری ، امین نصراله زاده ، محمد زاهدی، محمد بنی اسدی و میثم خیام موفق به گلزنی در این دیدار شدند.

آذرخشی ها که در این فصل با مشکلات و حواشیح زیادی مواجهه بودند در نهایت با کسب ۱۰ برد، ۵ تساوی، ۱۱ باخت و ۶۰ گل زده و ۶۸ گل خورده با تفاضل ۸- و کسب ۳۵ امتیاز با قرار گرفتن در رده هفتم جدول لیگ برتر فصل ۹۶ کار خود را به پایان برساند.


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL