پیروزی پرگل شهرداری

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته دوم رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور عصر روز جمعه  (26/02/1393) در زمین ساحلی غدیر بندرعباس تیم های شهرداری بندرعباس و گلساپوش یزد به مصاف یکدیگر رفتند . قضاوت این دیدار بر عهده آقایان علی شریفات ، منصور کامگاری ، حامد شهریار پناه و جمشید حقیقت جو بود و محمد پناهی ناظر داوری را برعهده داشت .

تیم شهرداری بندرعباس که در هفته نخست لیگ برتر در یک دیدار نزدیک با حساب 4 بر3 نتیجه را به قهرمان فصل قبل تیم دریانوردان بوشهر واگذار کرده بود ، در نخستین دیدار خانگی خود برای کسب اولین پیروزی پا به میدان نهاد .

هنوز دقایق زیادی از بازی نگذشته بود که فاروق پسنده بازیکن ملی پوش هرمزگانی توانست با یک شوت زیبا اولین گل این دیدار را به ثمر برساند تا تیم شهرداری با روحیه بیشتری به ادامه بازی بپردازد . در ادامه موقعیت های گلزنی دیگری هم برای تیم  شهرداری بوجود آمد که با بی دقتی مهاجمین از دست رفت و 12 دقیقه اول با همان تک گل به پایان رسید . در 12 دقیقه دوم  نیز بازی با حملات تیم شهرداری آغاز شد تا توسط کاپیتان  حمید رضائی پور به گل دوم دست یابند . تیم گلساپوش که بعد از دریافت این گل  تازه به خودش آمده بود توانست در دقایق ١۶ و ١٧ توسط عباس رضائی و حمید رضا دهقانی گلهای خورده را جبران نماید و بازی را به تساوی بکشاند . شهرداری که از حمایت هواداران خودش بهره می‌برد به حملات خود ادامه داد تا به فاصله  3 دقیقه توسط حمید رضائی پور به گل سوم دست یابد ولی این پایان کار نبود و در دقایق 20 و 22 نارنجی پوشان توسط حسین سالاری  و سجاد عبداله پور دوبار دیگر دروازه تیم مهمان را گشودند تا کار برای تیم یزدی سخت تر شود . درابتدای  12 دقیقه سوم این دیدار که با برتری میزبان ادامه داشت فاروق پسنده توانست با یک حرکت زیبا و یک شوت محکم گل ششم را وارد دروازه تیم گلساپوش کند و در ادامه نیز حمید رضائی پور با هتریک خودش گل هفتم را برای تیم شهرداری به ارمغان آورد . در محدود حملات تیم مهمان حمیدرضا دهقانی گل سوم را برای گلساپوش به ثمر رساند اما نارنجی پوشان شهرداری که اشتهای گلزنی فراوانی داشتند در آخرین دقیقه بازی توسط مصطفی خاقانی به گل هشتم خود دست یافتند . تا این دیدار با برتری قاطع 8 بر 3 نماینده هرمزگان در لیگ برتر به پایان برسد . با این نتیجه تیم شهرداری بندرعباس با سه امتیاز در رده دوم و تیم گلساپوش یزد بدون امتیاز در رده آخر گروه جنوب لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور قرار گرفتند .

 در روزی که شهرداری از حمایت خوب هواداران خود بهره می برد ، جناب آقای عباس امینی زاده شهردار بندرعباس به عنوان تماشاگر ویژه روی سکوها حضور داشت .

رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی در فصل جدید با شرکت سیزده تیم و بصورت رفت و برگشت در دو گروه شمال و جنوب برگزار می شود و در پایان نیز دو تیم برتر هر گروه جواز حضور در مرحله نیمه نهایی را کسب می کنند . تیم های انتهای جدولی هر گروه نیز به رقابتهای لیگ دسته اول سقوط خواهند کرد . تیم شهرداری بندرعباس در گروه جنوب این رقابتها با تیم های گلساپوش یزد، دریانوردان بوشهر، شهید جهان نژادیان آبادان و تیم های اصفهانی مبارکه ، تیران و یاران همگروه است .

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL