صعود نایبند بندرعباس به لیگ برتر

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، در سیزدهمین دوره مسابقات هندبال ساحلی که به میزبانی هیئت هندبال هرمزگان در زمین ساحلی غدیر بندرعباس برگزار شد ١١ تیم در دو گروه  به مدت 5 روز با هم به رقابت پرداختند .

در گروه الف تیم‌های منطقه آزاد کیش، هیئت هندبال میناب، نایبند بندرعباس، برازجان بوشهر و فولاد مبارکه اصفهان و در گروه ب دیلم بوشهر، صنعت نفت آبادان، فولاد آلیاژ یزد، هیئت هندبال جاسک، ملوان بندرعباس و پیام صنعت اصفهان حضور داشتند که در پایان بازی‌های مرحله مقدماتی و مرحله نیمه نهایی تیم‌های نایبند بندرعباس و کیش به دیدار رده‌بندی و تیم‌های پیام صنعت اصفهان و فولاد مبارکه به دیدار فینال مسابقات راه یافتند .

در دیدار رده‌بندی تیم نایبند بندرعباس یکی از پنج نماینده هرمزگان به دلیل عدم حضور تیم کیش موفق شد دو بر صفر برنده اعلام شود .

نایبند بندرعباس با این پیروزی علاوه بر به دست آوردن عنوان سومی به عنوان نماینده هرمزگان برای نخستین بار به لیگ برتر هندبال ساحلی باشگاه‌های کشور هم راه یافت .

در دیدار پایانی این پیکارها تیم پیام صنعت اصفهان با برتری ٢بر یک مقابل همشهری خود تیم فولاد مبارکه بر سکوی قهرمانی ایستاد .

مرحله نهایی این مسابقات بعد از ماه مبارک رمضان به میزبانی هیئت هندبال هرمزگان و با حضور هشت تیم ( چهار تیم اول گروه شمال و جنوب ) برگزار خواهد شد .


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL