نایب قهرمانی در نیم فصل اول

 

نایب قهرمانی تیم فوتبال ساحلی شهرداری بندرعباس در نیم فصل اول

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته هفتم رقابتهای فوتبال ساحلی لیگ برتر عصر جمعه  (30/03/1393) در زمین ساحلی غدیر بندرعباس تیم های شهرداری بندرعباس و تاک تیران اصفهان به مصاف یکدیگر رفتند .
قضاوت این دیدار بر عهده آقایان  علی شریفات، مهدی قربان فکر، حامدی شهریار پناه و محمد شریفی بود و حسین ربیحاوی ناظر داوری را برعهده داشت .
تیم شهرداری بندرعباس که  با 11 امتیاز در رده دوم لیگ قرار داشت برای تثبیت جایگاه خود در جدول تنها به 3 امتیاز این دیدار فکر میکرد و در صورت لغزش تیم دریانوردان بوشهر در دیگر بازی این گروه نیم نگاهی هم به صدر جدول داشت .
در 12 دقیقه نخست این دیدار بازیکنان شهرداری عملکرد خوبی از خودشان به نمایش گذاشتند و در همان ابتدای بازی با گلزنی کاپیتان و مربی حمید رضایی پور در دقیقه 2 از حریف خود پیش افتادند و فاروق پسنده ملی پوش هرمزگانی در دقایق 8 و 10 بازی دو گل دیگر به ثمر رساند و افشین جعفری تنها در دقیقه 12 موفق به گلزنی برای تیم تاک تیران شد تا برتری از آن نارنجی پوشان شود .
در 12 دقیقه دوم شاهد بازی نسبتا  متعادلی بودیم و  هر دو تیم با حملاتی پراکنده در بعضی از دقایق خطراتی را بر روی دروازه ها ایجاد میکردند که حاصلی در پی نداشت و این نیمه با همان برتری 3 بر 1 شهرداری به پایان رسید .
در 12 دقیقه سوم نارنجی پوشان شهرداری بازی را طوفانی آغاز نمودند و فاروق پسنده که در این دیدار نمایش خیره کننده ای از خود به نمایش گذاشته بود در دقیق 28 با یک ضربه زیبا دروازه تیم مهمان را برای چهارمین بار گشود و توانست در این دیدار هتریک کند . با حملات متداوم شهرداری در دقایق 31 و 35 عبدالقادر خوران  و سجاد عبدالله پور نیز 2 گل دیگر به ثمر رساندند و در دقیقه 32 محمد مجید هاشمی از روی نقطه پنالتی  دومین گل تیمش را به ثمر رساند که در نهایت نارنجی پوشان شهرداری با احتساب 6 بر2 فاتح این دیدار شدند تا سومین تیم اصفهانی را نیز در دور رفت با شکست بدرقه نمایند .
با این نتیجه تیم شهرداری بندرعباس با کسب پنجمین پیروزی متوالی 14 امتیازی شد و در پایان دور رفت لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور جایگاهش را در رده دوم  گروه جنوب تثبیت کرد .  
در دیگر بازی‌ حساس این گروه در زمین ساحلی سلمان یزد ، تیم دریانوردان بوشهر توانست با حساب 3 بر 1  گلساپوش را در خانه اش مغلوب  نماید و  با ١٧ امتیاز در صدر جدول گروه جنوب قرار گیرد . گلساپوش یزد نیز با ١١ امتیاز در مکان سوم جدول باقی ماند .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL