صعود آذرخش و حذف یاران جوان

 

صعود نارنجی پوشان آذرخش با کسب صدرنشینی به مرحله بعد لیگ دسته دوم فوتسال کشور 

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته دهم و پایانی  رقابتهای لیگ دسته دو فوتسال باشگاههای کشور ( مرحله اول ) عصر جمعه  مورخ (6/4/93 ) دو نماینده هرمزگان آذرخش سرخون و یاران جوان بندرعباس میزبان تیم‌های سن ایچ ساوه و مس رفسنجان بودند.

در سالن فجر بندرعباس جدال آذرخش سرخون  و سن ایچ ساوه از این جهت از حساسیت بالایی برخوردار بود که تیم سن ایچ ساوه با یک تساوی نیز به عنوان صدرنشین به مرحله بعد صعود می کرد اما نارنجی پوشان آذرخش تنها با کسب پیروزی می توانستند به دور بعد صعود نمایند .

عباس روزپیگر سرمربی تیم آذرخش در این دیدار از ترکیب عارف محمدی ، محمد خرم ، حمید شایان فر، سینا احمدیان پور ، بهزاد میری زاده ، حسن رئیسی ، مجید احمدی ، احسان برتیا ، محمد حسینی نژاد ، حبیب محمد زاده و عارف شبان گر بهره برد .

در این دیدار نارنجی پوشان آذرخش که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می بردند در اکثر اوقات روند بازی را در اختیار داشت و بارها دروازه تیم میهمان را با خطر مواجه کرد که حاصل آن تک گل عارف محمدی در دقیقه 21  بازی بود تا آذرخش با همین گل و کسب پیروزی 19 امتیازی شده و به عنوان صدرنشین گروه  3 مقتدرانه راهی مرحله پایانی لیگ دسته 2 شود .

آقایان علی حفیظی ، فرزاد رضایی ، مهدی کندری و علیرضا خیاطی نیز قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و عارف محمدی از آذرخش سرخون و شهاب کریمی از سن ایچ ساوه از داوران این دیدار کارت زرد دریافت نمودند .

 

یاران جوان بندرعباس در گروه 3 سوم شد و در کمال شایستگی از صعود به مرحله بعد بازماند

 

در سالن انتظام بندرعباس تیم یاران جوان دیگر نماینده استان که امیدی به صعود نداشت به مصاف تیم مس رفسنجانی رفت که امیدوار به باخت آذرخش بود تا با کسب پیروزی در این دیدار به مرحله بعد صعود کند . اما سفید پوشان یاران جوان که نمی خواستند با شکست از این پیکارها خداحافظی کنند در یک بازی خوب توانستند با حساب 3 بر یک از سد میهمان خود بگذرند و با کسب 14امتیاز و بدلیل تفاضل گل بهتر نسبت به مس رفسنجان جای این تیم را در مکان سوم جدول رده بندی گروه 3  بگیرند .

برای یاران جوان  در این دیدار سینا بخشی 2 بار  و محمدرضا دهقانی موفق به گلزنی شدند و تک گل مس رفسنجان را نیز حسین حسنی به ثمر رساند .

آقایان آرمان قنبرزاده ، مهدی صفایی ، نادر یزدان نیا و اسماعیل حسینی نیز قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند و محمدرضا دهقانی و حسین حسنی دو بازیکن مس رفسنجان از داور این دیدار کارت زرد دریافت کردند .

سایت هرمزگانی دات نت ضمن تبریک و خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان تیم آذرخش سرخون برای کسب این موفقیت از مسئولان ورزش هرمزگان تقاضای رسیدگی بیشتر به مشکلات آنان برای هموارتر شدن راه صعود به لیگ دسته اول فوتسال کشور را دارد .

 

گزارش : علی آرمان نژاد


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL