صعود آذرخش به لیگ دسته اول

 

صعود نارنجی پوشان آذرخش به  لیگ دسته اول در سایه اتحاد و همدلی

به گزارش هرمزگانی دات نت ، از هفته نهم و ماقبل پایانی رقابتهای لیگ دسته دو فوتسال باشگاههای کشور ( مرحله نهایی ) عصر سه شنبه  مورخ (93/6/18 ) نماینده هرمزگان آذرخش سرخون بندرعباس به مصاف تیم صدرنشین پاس قوامین تهران رفت .

در سالن فجر بندرعباس جدال آذرخش سرخون  15 امتیازی و پاس تهران 16 امتیازی از این جهت از حساسیت بالایی برخوردار بود که هر کدام از دو تیم با کسب پیروزی  می توانستند در یک هفته مانده به پایان لیگ دسته 2 به رقابتهای لیگ دسته اول صعود نمایند و جشن قهرمانی برپا کنند .

عباس روزپیکر سرمربی تیم آذرخش در این دیدار از ترکیب عارف محمدی ، محمد خرم ، حمید شایان فر، سینا احمدیان پور ، بهزاد میری زاده ، حسن رئیسی ، مجید احمدی ، احسان برتیا ، محمد حسینی نژاد، حبیب محمد زاده وعارف شبان گر بهره برد .

در این دیدار نارنجی پوشان آذرخش که از حمایت پرشور هواداران خود بهره می برد در اکثر اوقات روند بازی را در اختیار داشت ولی با توجه به بازی بسته و دفاعی تیم حریف نتوانست موقعیت چندانی ایجاد کند و در مقابل سفید پوشان پاس نیز در ضد حملات خطرناک ظاهر می شدند و همین روند بازی در نیمه اول و دوم ادامه داشت تا اینکه در دقیقه 39 و پایانی این دیدار این عارف محمدی بود که از روی اشتباه بازیکن حریف با پرس و توپ گیری عالی خودش را صاحب موقعیت ایده آلی کرد که در نهایت با یک شوت سنگین توپ را به سه کنج دروازه پاس وارد کرد و موجی از شادی فضای سالن فجر بندرعباس را در برگرفت . تیم پاس پس از دریافت این گل برای فرار از شکست دقیقه آخر را با تعویض دروازه بان با مهاجم ، 5 نفره به حمله پرداخت و در چند موقعیت به شدت دروازه آذرخش را به خطر انداخت که با درخشش فوق العاده محمد خرم دروازه بان آذرخش این دیدار با همان تک گل به پایان رسید و با توجه به شکست تیم شاهین کرمانشاه 14 امتیازی از سن ایچ ساوه در دیگر بازی همزمان ، تیم آذرخش با کسب این پیروزی حساس 18 امتیازی و صدرنشین گروه شد تا در خانه و در حضور هواداران خود که در طی این 2 سال همواره با حمایتشان باعث دلگرمی این جوانان بی ادعا بودند ، جشن صعود به لیگ دسته اول را بر پا کردند .

از حواشی این دیدار : بعد از اینکه داور سوت پایان این دیدار را به صدا درآورد ، تماشاگران حاضر در سالن که بسیار شادمان از صعود تیمشان بودند با پرچم بزرگی که در دست داشتند به درون زمین رفتند و با حلقه زدن به دور بازیکنان و سرمربی آذرخش از آنها تشکر کردند .

 آقایان سیدعلی میرعبدالهی  – اصغر احمدی – وحید مفتاح و سامان سرداری  قضاوت این دیدار را بر عهده داشتند .

در پایان بازیهای لیگ دسته دو فوتسال تیم های اول و دوم بطور مستقیم به لیگ دسته اول صعود می کنند و تیم سوم نیز باید در مرحله پلی آف شانس خود را برای صعود امتحان کند.

سایت هرمزگانی دات نت ضمن تبریک و خسته نباشید به کادر فنی و بازیکنان تیم آذرخش سرخون برای کسب این موفقیت ارزشمند برای آنها در رقابتهای آتی لیگ دسته اول آرزوی موفقیت می نماید و امیدوار است که مسئولان ورزش هرمزگان در جهت برطرف کردن مشکلات این تیم تمام همت خود را به کار گیرند .

 

گزارش : پوریا رشت
 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL