تساوی شهرداری مقابل مس

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته چهارم رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور ظهر چهارشنبه 7 آبان 93 ، تیم فوتبال شهرداری بندرعباس در ورزشگاه خلیج فارس  پذیرای تیم صدرجدولی مس رفسنجان بود . در این دیدار خرمزی سرمربی تیم شهرداری بندرعباس از شهرام مهربان ، وحید مرادی ، مکی شریفی ، نقی شاهمرادی ، محمدباقر زعفرانی ، جابر نصیری ، مصطفی بیات (٨٧ ابراهیم محمدی ) ، قاسم پوراسدالله (٧٠ میلاد تاجی ) ، علی مطوری (٧٠ بابک عبدالله‌ زاده ) ، ابوطالب قنبری و رضا مردانی استفاده کرد و از سوی دیگر وینگو بگوویچ سرمربی سابق آلومینیوم المهدی هرمزگان و سرمربی فعلی مس رفسنجان در ترکیب تیمش از پیمان شاملو ، علی جراح‌کار ، مهدی رستمی ، پیام شیرزادی ، سید فرید طالقانی ، علی مرزبان ، علی اسکندریان (٨۵ نادر فتح‌اللهی ) فرشاد سالاروند ، سجاد حیدری ، عباس کاظمیان (٨٩ علیرضا میرزا حسینی ) و امین متوسل‌زاده (٩٠ علی علیزاده) بهره می برد .

تیم شهرداری که از سه بازی قبل خود تنها یک امتیاز کسب کرده بود به مصاف تیم مس رفسنجانی می رفت که هر سه بازی گذشته خود را با پیروزی سپری کرده بود

نارنجی پوشان شهرداری که برای کسب اولین پیروزی خود پا به میدان نهاده بودند از همان ابتدا بازی را هجومی آغاز کردند و  نقی شاهمرادی در دقیقه 7 بازی توانست با تیزهوشی توپ برگشتی از ضربه کرنر را  با یک شوت از پشت محوطه جریمه وارد دروازه تیم سفید پوش مس کند و خیلی زود نارنجی پوشان بندرعباسی را پیش بیاندازند . 

پس از این گل بازی به صورت متعادل دنبال می شد و هر دو تیم موقعیت های خوب گلزنی را بر روی دروازه یکدیگر ایجاد کردند که با بی دقتی مهاجمین راه به جایی نبرد و نیمه اول با همان تک گل شهرداری به پایان رسید .

در نیمه دوم شهرداری با لباسی متفاوت با نیمه نخست وارد زمین مسابقه شد ، نارنجی پوشان که نمایش نسبتا خوبی از خود ارائه کرده بودند باز به حملات خود ادامه دادند اما نتیجه ای در بر نداشت تا اینکه در دقیقه 58 توپی که می توانست به تور دروازه مس رفسنجان بچسبد بر اثر اشتباه بازیکنان شهرداری تبدیل به ضد حمله برای تیم مس شد تا این سجاد حیدری باشد که در مصافی تک به تک توپ را به زیر طاق دروازه شهرداری بچسباند و حساب کار را به تساوی بکشد . در ادامه نیز تلاش بازیکنان دو تیم نتیجه ای در بر نداشت و بازی با تساوی یک بر یک به پایان رسید .  

با ثبت این نتیجه مس در صدر جدول باقی ماند و شهرداری با کسب 2 امتیاز در رده یازدهم جدول گروه ب جای گرفت .

در دیگر بازی همزمان در ورزشگاه نداجای تهران زردپوشان آلومینیوم المهدی هرمزگان که تا قبل از این دیدارتنها  توانسته بود به 3 تساوی دست یابد در چهارمین دیدار خود با تک گل سعید حلافی مغلوب تیم نیروی زمینی تهران شد . تیم آلومینیوم با قبول این شکست در رتبه دهم جدول گروه الف قرار گرفت  تا همچنان نمایندگان هرمزگان در رقابتهای لیگ دسته اول فوتبال کشور در حسرت پیروزی باقی بمانند .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL