شکست ناامید کننده المهدی

 

به گزارش هرمزگانی دات نت ، در هفته هفتم رقابتهای لیگ برتر والیبال ایران روز چهارشنبه 10 دی ماه از ساعت 17:30 تیم آلومینیوم المهدی هرمزگان در سالن فجر بندرعباس مغلوب تیم نوین کشاورز تهران شد .

قبل از برگزاری این دیدار دو تیم با هفت امتیاز در رده های پنجم و ششم جدول قرار داشتند که برنده این دیدار تا حدودی می توانست جایگاه خودش در جدول را بهبود ببخشد .

تیم آلومینیوم که از حمایت هواداران خود بهره می برد در ست نخست نمایش خوبی از خودش به معرض تماشا گذاشت و از همان ابتدا با ایجاد اختلاف قابل توجه توانست این ست را با حساب 25 بر 19 پیروز شود . اما با شروع ست دوم آن طراوت و شادابی ست نخست در نزد بازیکنان آلومینیوم دیده نمی شد با اینکه تا اواسط این ست دو تیم پا به پای هم پیش می رفتند اما در نهایت با اشتباهات فاحش و حرکات قابل پیش بینی زردپوشان آلومینیوم این تیم نوین کشاورز بود که با امتیاز 25 بر 20 به برتری رسید و همین روند نزولی و افت روحیه بازیکنان آلومینیوم در ست های سوم و چهارم نیز ادامه داشت که حاصل آن واگذاری ست ها به ترتیب با امتیاز 25 بر 21 و 25 بر 19 بود تا این تیم نوین کشاورز باشد که در کمال بهت و  ناباوری تماشاگران حاضر در سالن با حساب 3 بر یک پیروز این میدان شود . حرکات خاص محمدکاظم بازیکن سابق تیم ملی در روند نتیجه گیری تیم نوین کشاورز یکی از دلایل اصلی برد این تیم بود . حرکاتی که باعث روحیه به بازیکنان خودی و تضعیف روحیه تیم حریف و متشنج کردن جو سالن داشت که حکایت از تجربه ی بالای این بازیکن بود .

با این نتیجه تیم آلومینیوم المهدی  با همان هفت امتیاز و یک پله سقوط در مکان ششم قرار گرفت و تیم نوین کشاورز با 10 امتیاز به رده چهارم صعود کرد .

 

گزارش : علی آرمان نژاد

 


FOLLOW PAGE JOIN CHANNEL